Skifte-mani

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Leah skal liksom skifte hele tiden.. Står jeg ikke på rommet å passer på så kan hun ha skiftet 3 sett på 5 minutter asså! Helt vilt jo, hun får jo ikke lov til det (mulig litt strengt, men jeg gidder ikke gå å brette halve skapet hennes flere ganger daglig asså) Flere som har sånne skifte-troll? [8D]

Hahaha synes jeg ser hun[;)] Mina kan fort bestemme seg for bukser og når jeg tar på henne buksa, så skal hun ha kjole. Så tar vi på kjole og så skal hun ha bukse igjen, men da er det for sent sier jeg bare[8D]

Johanna har skiftet klær med en gang hun har kommet hjem fra barnehagen i over ett år allerede, og det kan godt skiftes en gang til... jeg setter foten ned for flere skift enn ett pr dag, men noen ganger er det skiftet uten at jeg har noen kontroll på det allikevel

Solveig liker også å skifte klær. Her må hun gå opp en etasje for å finne nye klær og det gidder hun ikke [8D] Men det blir mye av og på med strømper

ORIGINAL: Actrine

Solveig liker også å skifte klær. Her må hun gå opp en etasje for å finne nye klær og det gidder hun ikke [8D] Men det blir mye av og på med strømper

så deilig! Her får vi som regel avverget skiftene fordi vi hører at hun begynner på trappa - det er nemlig ingen hindring her

hahahahaha...skjønne jålejenter da...Maja bryr seg overhodet ikke om hva hun har på seg, og blir heller sint hvis hun MÅ skifte fordi hun er skitten eller har tisset på seg. Så her er det enda ikke noen sterke meninger om klesvalg!

Back
Topp