Skifte drittbleier i stearinlys.......

mkrago

Elsker forumet
I natt våknet jeg av lille gutt som var sulten, trykket på fjernkontrollen til lampa og blir skikkelig frustrert når den ikke funker. Går ut av senga og trykker på taklyset, ingenting skjer. Jeg innser at strømmen har gått. Løfter opp gutten og begynner å amme i mørket. Kjenner en stank komme sivende opp fra bleia. Klokka er 3 så det er bekmørkt ute, strømmen har gått i hele området så det er ikke gatelys en gang. Må legge lille gutt ned i senga igjen, hente en stor kandelaber lysestake som jeg har og lete etter fyrstikker i mørket. Skifter bleie og legger oss igjen. Våkner 1 time senere at han driter igjen, han har aldri drittbleier om natta. Gubben er bortreist for første gang siden fødselen og jeg er derfor hjem alene. I tillegg er jeg egentlig litt mørkredd. Dagens 3 drittbleie kommer kl 6, den skiftes midt på stuegulvet da vi har bad uten vindu og det derfor er bekmørkt. Først kl 8.30 kommer strømmen tilbake. Mobilen var nesten tom for strøm og jeg var overlykkelig for at jeg ammer og ikke har flaske barn. Så lenge jeg er her får lille gutt mat uten problem.

Møkkadag.
 
Så typisk da:p
Strømmen var borte hos oss også her ei natt i forrige uke. Mannen på jobb, og jeg alene hjemme med de to små! Selvfølgelig måtte storebror våkne den natta, og i tillegg vekke lillebror. Men hurra for melk i puppene sier jeg bare da! Storebror var flaskebaby, og da var det litt av ett styr med å få varma melk når strømmen var gått.. Vannbad tar laaang tid på natta :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff! Vi var strømløse fredagskvelden. Heldigvis bare i 45 minutt. For vi har flaskebarn og det hadde ikke vært noe særlig!
 
Back
Topp