Skifta til sommergardiner?

Jobber med saken... Skal bytte til hjemmelagede heisgardiner, men det tar tid å sy selv.. Du kan se de her på bloggen min:

http://www.mitthvitehjem.com/2011/04/rulloppgardin-la-mitthvitehjem.html

Nope, bruker å gjøre det ca 1.mai[:)]

Ikke enda :)

Fått opp sommerlige liftgardiner men har grå gardiner ellers i stuen.. leter etter de perfekte gardinene ennå ja[:)]

Ja, gjorde det i mnd's skiftet februar/mars- da sola kom tilbake, og vinduene uansett måtte vaskes [:)]

ORIGINAL: Curlyyysue

Imorgen! Driter i om det er ca. 2meter snø foran kjøkkenvinduene! Sommergardinene SKAL opp![:D][;)]

metervis med snø her og, men sommergardinene er oppe for lengst [:D] Hærlig!!

ORIGINAL: |Mamma88|

Jeg har bestilt disse fra Jotex, men de kommer ikke før 25.mai!

Det er disse på høyre side[:D]

Jeg har bestilt disse fra Jotex, men de kommer ikke før 25.mai!

Det er disse på høyre side[:D]

Å, de var utrolig søte[:D]

ORIGINAL: fruenfrahavet

Imorgen! Driter i om det er ca. 2meter snø foran kjøkkenvinduene! Sommergardinene SKAL opp![:D][;)]

Godt å høre. Masse snø her også så tenkte kanskje det blir "nakent", men går jo raskt mot vår. Tror jammen jeg skifter nå i helga[:)]

ORIGINAL: ~Lydia~

Godt å høre. Masse snø her også så tenkte kanskje det blir "nakent", men går jo raskt mot vår. Tror jammen jeg skifter nå i helga[:)]

Ja gjørt det - Sååå lyst og fint : ) !!Synes at når sola kommer frem her nord, så er det godt å slippe den inn i hus [:)]

ORIGINAL: ~Lydia~

Ja gjørt det - Sååå lyst og fint : ) !!Synes at når sola kommer frem her nord, så er det godt å slippe den inn i hus [:)]

Deee kom opp inatt å idag regner det!:D nå blir det sommer!:p haha

Back
Topp