Skifta nick forresten

CFB

Februar 2014's Miss håndarbeid
Februar 2014 - Skjult forum
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
I tilfelle noen lurte.. (Tidligere FayeBaje)
Jeg falt litt ut her en stund, skjedde så mye på alle kanter at jeg aldri rakk å komme innom her. Mistet tilgangen til skjult også. Men nå prøver jeg å være litt mer tilstede her også :)
 
Velkommen tilbake ;) lurte på hvem d var i går ;)
Skjønner jeg godt! Hvor kom hun fra liksom :D
Tenkte ikke over at nicket var nytt. Men takk for det, satser på å være litt mer aktiv her nå :)
 
Jeg skjønte det var deg :D får bare skrive på så du kan komme tilbake til oss på skjult ;)
 
  • Liker
Reactions: CFB
Velkommen tilbake :) Har sakna deg og var meint å etterlyse deg på voldemort, men gjekk i gløymeboka kvar gong :p
 
  • Liker
Reactions: CFB
Velkommen tilbake :) Har sakna deg og var meint å etterlyse deg på voldemort, men gjekk i gløymeboka kvar gong :p
Kjenner til det der :D
 
Velkommen tilbake :)
 
  • Liker
Reactions: CFB
Jeg lurte litt på hvor du ble av. :) Godt å se du er tilbake
 
  • Liker
Reactions: CFB
Så hyggelig å se deg igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: CFB
Velkommen tilbake :) Lurte litt på hvor det ble av deg her inne, men har sett deg på voldemort og snap.
Håper alt er bra med dere :)
 
  • Liker
Reactions: CFB
Velkommen tilbake :) ikke allt en kan huske i en hektisk hverdag ;)
 
  • Liker
Reactions: CFB
Velkommen tilbake! Datt ut jeg også av ymse grunner, prøver å komme tilbake til skjult jeg og! :)
 
  • Liker
Reactions: CFB
Lurte litt på hvem du egentlig var ja:p husker ikke hvem som var hvem i disse misse tittlene deres :)
Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg lever opp til den misse tittelen lenger... Synd egentlig, men tror jeg ble drita lei etter det lappeteppet jeg heklet :D
Må starte opp igjen med noe som ikke tar så fryktelig lang tid :)
 
Back
Topp