Skiferie med barn! Hvor?

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Hvor synes dere er best å dra på skiferie med barn? Hafjell eller Trysil?
Barna er på 9, 7 , 4 også en på 9 mnd!

Har bare vært på Geilo og det var nå koselig det :)ikke mine barn da, men vi koste oss

Vi har veldig god erfaring med Hafjell. Veldig fine bakker fra topp til bunn, også for de små :)

Vi er over gjennomsnittet glade i Trysil :) Mange gode og varierte løyper og områder.

Vi har veldig god erfaring med Hafjell. Veldig fine bakker fra topp til bunn, også for de små :)
Vi var i Hafjell i fjor. Barna storkoste seg. Det var kjempe bra, men leser nå så mye om Trysil. at de satser på barnefamilier nå og fått en del og bedre anlegg. Veldig i tvil her jeg. Vil gjenta suksessen i Hafjell, men tenker det er gøy å prøve et nytt sted også! Hva synes dere?:)

Vi var i Hafjell i fjor. Barna storkoste seg. Det var kjempe bra, men leser nå så mye om Trysil. at de satser på barnefamilier nå og fått en del og bedre anlegg. Veldig i tvil her jeg. Vil gjenta suksessen i Hafjell, men tenker det er gøy å prøve et nytt sted også! Hva synes dere?:)

Nå er det noen år siden vi var på Trysil, og da syns jeg ikke akkurat at det var veldig barnevennlig. Syns anlegget var uoversiktelig og bar preg av hensynsløshet. Men hvis de har oppgradert anlegget sitt til å bli mer barnevennlig er det kanskje verdt et forsøk? :) Personlig er jeg VELDIG glad i Hafjell, så lite som topper akkurat det. Men det er jo spennende å prøve nye steder og :)

Beitostølen eller Norefjell er mine favoritter.

Norefjell seiler opp pga fri tilgang til badebasseng. Super hit for barn!

Norefjell er fantastisk med små og store barn!!!!

Trysil er veldig ålreit, Norefjell er også bra. :)

Velger dere Hafjell har dere også Kvitfjell i nærheten! Fine begge steder, men også fint i Trysil!

Back
Topp