Skien/Porsgrunn

Jeanniiie91

Betatt av forumet
Sommerfuglene
Noen derfra her inne som skal føde i mai som har blitt delt inn i barselklubb?

Hørte de snakke om det på fødselsforberedende kurset her i Tønsberg i dag. Men siden jeg flytter til Skien neste mnd så blir ikke jeg delt inn i det her. Kunne godt tenkt meg å bli kjent med andre i Skien/Porsgrunns område med termin i mai [emoji4]

Jeg blir 27 år i sommer [emoji4]

Jeg har ikke blitt delt inn i noen barselklubb, sist gang fikk jeg info om det på første kontroll på helsestasjonen etter fødsel, om jeg husker rett.

Men bor i Porsgrunn/Skien selv (Ånnerød, om du vet hvor det er), og kjenner ingen som er gravide nå. Hadde vært veldig koselig å bli kjent med noen som har termin samtidig! Ser på lista at vi har termin samme dag faktisk. =D

Jeg har ikke blitt delt inn i noen barselklubb, sist gang fikk jeg info om det på første kontroll på helsestasjonen etter fødsel, om jeg husker rett.

Men bor i Porsgrunn/Skien selv (Ånnerød, om du vet hvor det er), og kjenner ingen som er gravide nå. Hadde vært veldig koselig å bli kjent med noen som har termin samtidig! Ser på lista at vi har termin samme dag faktisk. =D

Nei de delte ikke inn nå men satt sammen de som bodde her og der inn i en gruppe som evt skulle bli en barselgruppe. Men vet ikke hvordan det blir for meg for har tenkt å fortsette å bruke jordmor i Tønsberg siden jeg liker hun så godt selvom jeg flytter. Derfor jeg tenkte kanskje at jeg måtte finne noen selv [emoji4]

Ja det er litt artig da [emoji16] Med på den [emoji4]

Bor i Skien, venter nr fire <3 På helsestasjonen her har vi blitt delt inn i barselgruppe etter fødsel. Fått spørsmål om å være med på gruppe på første kontroll tror jeg det var :)
Når har dere termin? Min er 22.mai <3

Back
Topp