Skien/Porsgrunn damer ser her værsåsnill!!!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Noen som har sett denne gutten i dag! Det er lille broren min og ingen har hørt fra ham siden i dag formiddag! Han skulle vært med fetteren min til byen men dukket aldri opp til avtalt tid! Vinnar ringt og ringt men får ikke noe Svar. Han pleier alltid å ringe å fortelle hvor han er og hvem han er med!

Oppdatering. Han er kommet til rette!!:D

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1381860966.430477.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1381860966.430477.jpg
    126,8 KB · Visninger: 85
Last edited:
Uffda. Har ikke noe tilknytning til skien/porsgrunn, men hjelper til å dytte opp tråden.
Krysser alt jeg har for at han blir funnet i god behold snart!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har han iphone? Og evt den muligeten for å sjekke "finn min iphone" eller hva det heter?

Har han iphone? Og evt den muligeten for å sjekke "finn min iphone" eller hva det heter?

Takk. Ja han har iphone men aner ikke hvordan man gjør det eller om han i det hele tatt har den finne iphone greia slått på:s

Sent from my iPhone using BV Forum

Å nei så redd jeg ble nå da :(
har dere hørt noe ? Har dessverre ingen jeg kjenner der nede :(
Sender deg og dine en kjempe klem ♥

Takk. Ja han har iphone men aner ikke hvordan man gjør det eller om han i det hele tatt har den finne iphone greia slått på:s

Okei. Man må vel logge på med hans applekonto på "finn min iphone", også må han ha funksjonen aktivert på tlf, ja. Det er vel en "long shot", men det går jo an å prøve..? Gjette litt på passord og sånt om dere ikke vet.

Okei. Man må vel logge på med hans applekonto på "finn min iphone", også må han ha funksjonen aktivert på tlf, ja. Det er vel en "long shot", men det går jo an å prøve..? Gjette litt på passord og sånt om dere ikke vet.

Ja det er en long shot :S håper han gir lyd fra seg i løpet av kvelden eller kommer hjem. Hvis ikke må vi til politiet i morgen også blir det Facebook søk

Huff,så skummelt !Bor ikke i Grenland men krysser finger og tær for at han kommer til rette!

Han har kommet til rette :D

Så godt å høre :)

Du kan kontakte politiet, så kan de søke opp hvor mobilen er.
Men jeg vet ikke hvor raskt de gjør det etter forsvinning.

Kjenner bare en det ble gjort med, men den personen var en sterk psykriatisk pasient:(

Back
Topp