Skien/Porsgrunn/Bamble

Shotra

Flørter med forumet
Tenkte jeg ville høre hvordan interessen var for å få til et treff?

Kunne vært moro [:)]

ORIGINAL: telemarking

Kunne vært moro [:)]

Jeg er med [:)]

Ikke så mange fra området kanskje, men kunne jo fått til et minitreff i februar. Hvis det passer for dere? 

Helt greit for meg [:)]

jeg blir gjerne med [:D]

ORIGINAL: picsi

jeg blir gjerne med [:D]

[:)] vi er gjerne med [:)]

dytt

Hvis vi ikke er flere enn 6 stykker, så kan vi ha det hos meg. 6 er hva jeg har plass og stoler til. Blir vi flere, så kan vi jo møtes på kafe. Bare så slitsomt med skift og vogner og diverse.

dytt

ORIGINAL: Kleo79

Hvis vi ikke er flere enn 6 stykker, så kan vi ha det hos meg. 6 er hva jeg har plass og stoler til. Blir vi flere, så kan vi jo møtes på kafe. Bare så slitsomt med skift og vogner og diverse.

Syns også det er bedre å ha det hjemme hos en av oss [:)]

Er forsåvidt plass her også, men det kan jo gå på rundgang [:)]

Så bra[:)] Er med på den

ORIGINAL: *Glufsa*

ORIGINAL: Kleo79

Syns også det er bedre å ha det hjemme hos en av oss [:)]

Er forsåvidt plass her også, men det kan jo gå på rundgang [:)]

sign.

Har plass jeg også, men vi kan jo starte med å ha det hos Kleo[:)] Må prøve å finne en dag som passer for alle sammen da. Jeg kan ihvertfall i ukedagene, bortsett fra 1. og 5. feb.

god ide, mye lettere å være hjemme hos noen enn ute på kafe. vi har barselgruppe på fredager, men ellers er vi stort sett ledige. kan ikke du komme med noen datoer som passer for deg kleo så kan vi stemme og se hvem som passer for flest [:D]

Skal få gjort det med en gang jeg får et par ledige minutter. Hvilket ikke er idag, tipper jeg...

[:)]

Back
Topp