Ski

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Prøver å finne ski til vesla. Vil ikke ha sånn man spenner på vanlige sko, for synes de var pyton til storebror. Men finnes der virkelig ikke skisko i mindre enn str 25? :eek:
 
Jeg henger meg på. Hadde også håpet på å finne ski:) tror jeg fant i 24 men er usikker. Uansett så skal skisko være litt store, men det blir kanskje litt for stort
 
Jeg mener jeg har sett det på obs, men skal ikke si det for sikkert siden vår har str 26. Ser liksom ikke på de minste størrelsene :p
 
Aah ok:p mini bruker 23 nå. Må nok opp i 24 snart. Så jeg tenker at sikkert 25 går greit:p
 
Vi bruker skisko i 25, men så bruker lillebror 23 og 24 til vanlig da.
 
Tror vi går for slike bindingsski, hun kommer jo til å bruke de kun en sesong hvis vi kjøper med skisko
 
Vi kjøpte 26 i skisko, men har 23 i vintersko og de er akkurat like store. Skisko er ofte veldig små å størrelsen. Tror minste er 25.
 
Tror vi går for slike bindingsski, hun kommer jo til å bruke de kun en sesong hvis vi kjøper med skisko
Jeg tenker at om jeg kjøper 90 i ski og 23 i skisko (med ullsokk) passer begge til neste vinter også... Men skulle gjerne kjøpt brukt litt billigere :)

Hadde sånne med reimer over vanlige sko til storebror og det ga ingen skiglede desverre
 
Jeg tenker at om jeg kjøper 90 i ski og 23 i skisko (med ullsokk) passer begge til neste vinter også... Men skulle gjerne kjøpt brukt litt billigere :)

Hadde sånne med reimer over vanlige sko til storebror og det ga ingen skiglede desverre
Her blir skiene brukt til neste sesong også (90 cm). Skiskoene regner jeg med han vokser ut av, men de får neste arve (om han ikke stagnerer litt i vekst snart).
 
Her var de alt for store desverre.
Har du prøvd flere merker da? Er jo ifte varierende hvordan størrelsen er. Kjøpte brukt på fretex vi. Så helt nye ut. Fikk tak i splitter nye ski og bindinger for 200 kr også, så med skoene ble det 270 kr. Passer garantert neste år også
 
Her var forresten sålen i skiskoen akkurat like stor som sålen i vinterskoen, så vi kunne ikke ha tatt noe som var 2-3 nummer for stort.
 
Back
Topp