ski uten skisko til barn?

pustle

Gift med forumet
Lurer på å kjøpe ski til størsta til jul, men kunne godt tenkt meg en sånn tupe hvor man ikke trenger skisko.. Bruker bare vanlige sko, så er det på en måte no stroppegreier å feste med istedet.. jah, kjempegod å forklare[:-]

Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne og ca-pris?

Å herrejesus for et brød jeg er, seff har de jo sånt på lekebutikker!! Doh!..

Takk for svar, da stikker jeg innom en dag!![:D][:D]

ikke å anbefale sies det fra eksperten (eks-juniorlandslagsskiskytter) i sofakroken her.. ødelegger skigleden visstnok.. jeg hadde sånne da jeg var liten - og hater å gå på ski..
tobias får ordentlig utstyr til jul så da satser vi på at han liker skigåing [:D]

Jeg hadde det når jeg var lita, og syns det var storstas, så blir nok sånne i første omgang her ansett![;)]

Har sett litt på størrelsene på skiskoa, de er uansett for store til å være et valg her også..

ikke kjøp sånne ski, det er helt forferdelig for foreldre og barn. han skle ut av "bindinga" hver gang han datt(noe som var ofte), og da var det bare å feste på nytt. ikke var det gøy for han heller at det tok så lang tid mellom hver gang. kjøp heller ordentlige ski, koster ikke så mye, finner sikkert brukt på finn også. de kan du selge når du er ferdig. også kan du bruke de i minst to år, pga gjør ikke om skia er litt for korte neste år, bare bytte skoa[:)]

ORIGINAL: pustle

Har sett litt på størrelsene på skiskoa, de er uansett for store til å være et valg her også..

tror de går ned til 25.. men det er kanskje for stort?

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

anbefaller heller Åsnes skiene de selger på xxl. bindinger med borrelås[:)]

De var jo geniale!! Da blir det nok de ja!![:D]

Syns slike ski er værste dritten..
I bhg jeg jobber går vi mye på ski om vinteren med ungene. Å de ungene som har slike ski mister skiene av føttene hele tiden..
Bare et tips om skiene skal brukes mye eller du ikke var klar over dette[;)]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

I bhg jeg jobber går vi mye på ski om vinteren med ungene. Å de ungene som har slike ski mister skiene av føttene hele tiden..

Skulle gjerne gitt henne skikkelige ski, men suns det blir for mye penger når det beveger seg over 1000lappen, og ikke får jeg små nok skisko til henne.. Jeg kjøper de nok, og så får vi se om vi får de til å funke eller ikke[;)] men thanks[:)]

Ser ut som alle som svarer snakker om de lekebutikk-skiene.. De fra Åsnes som jeg linket til lenger opp blir jo festet like stødig som vanlige skisko. De sitter veldig godt og barne har stødige sko på bena.

ORIGINAL: Lillaen

Ser ut som alle som svarer snakker om de lekebutikk-skiene.. De fra Åsnes som jeg linket til lenger opp blir jo festet like stødig som vanlige skisko. De sitter veldig godt og barne har stødige sko på bena.

Ja, er de jeg har tenkt å anskaffe meg[;)][:)]

ORIGINAL: pustle

Skulle gjerne gitt henne skikkelige ski, men suns det blir for mye penger når det beveger seg over 1000lappen, og ikke får jeg små nok skisko til henne.. Jeg kjøper de nok, og så får vi se om vi får de til å funke eller ikke[;)] men thanks[:)]

på g-sport har de skipakke med sko, bindinger og ski til 699 om jeg ikke husker helt feil.. var iallefall godt under 1000lappen og da inkludert sko.. [:)]  men de starter på 25 da..

ORIGINAL: Dollface

på g-sport har de skipakke med sko, bindinger og ski til 699 om jeg ikke husker helt feil.. var iallefall godt under 1000lappen og da inkludert sko.. [:)]  men de starter på 25 da..

Å på Obs! har de billigere ski-pakker enn det også. Inkludert sko tror jeg vi betalte 499 (for 2 år siden) og det er jo halvparten av en tusenlapp[;)]

ORIGINAL: Dollface

Å på Obs! har de billigere ski-pakker enn det også. Inkludert sko tror jeg vi betalte 499 (for 2 år siden) og det er jo halvparten av en tusenlapp[;)]

ikke i de siste kundeavisene iallefall.. husker jeg la merke til det tilbudet på g-sport fordi det var billigere enn obs - OG inkludert sko [:D]
Jeg vet hvor gubben skal på lørdag på julegaveshopping iallefall.. [8D]

Back
Topp