ski til små unger

alenemed2troll

Glad i forumet
hvor finnes det sånne som man bare kan ha på vanlige sko?med sånne miniski-bånd nesten[8D]

slike ski er ikke anbefalt ut fra det jeg har hørt, det kan vist ødelege skigleden for barna siden disse skiene ikke sitter ordentelig på og løsner ofte, og barne ikke får ordentelig støtte på selve skiene.
Vet her har de hatt tilbud på små ski for 3-400kr med ski,binding og sko

men hvis du helst vil ha slike ski så er det enkelte lekebutikker som har det yess, brio og noen sportsbutikker

ORIGINAL: bondekone

slike ski er ikke anbefalt ut fra det jeg har hørt, det kan vist ødelege skigleden for barna siden disse skiene ikke sitter ordentelig på og løsner ofte, og barne ikke får ordentelig støtte på selve skiene.
men hvis du helst vil ha slike ski så er det enkelte lekebutikker som har det yess, brio og noen sportsbutikker

hvor har de det tilbudet?? alt jeg har sett er 1600,- å sånn, å det er vel ikke vits å kjøpe til en 2,5 åring.. å neste år arver han ski uansett, så tenkte å kjøpe til han bare fordi storesøster får nye ski..

ORIGINAL: alenemed2troll

hvor har de det tilbudet?? alt jeg har sett er 1600,- å sånn, å det er vel ikke vits å kjøpe til en 2,5 åring.. å neste år arver han ski uansett, så tenkte å kjøpe til han bare fordi storesøster får nye ski..
her hadde de på sport1 for 14 dager siden og på en lokal sportsbutikk, husker ikke ski merke men var alfa skistøvler ot rottefellebinding

Jeg kjøpte vanlige på finn.no til min på 2år.. batalte vel ca 400 for alt..
han sto på de idag for første gang :)

VÆR SÅ SNILL å gjør meg den gleden å LA VÆR å kjøpe disse elendige skia!....
De er absolutt ikke gode!
Beinet sitter ikke godt på skia, ikke alle sko som passer, og "festepunktet" for foten blir feil ift ordentlige ski.

Dessuten er skiene for breie for oppkjørte skiløyper, så det blir fall etter fall, siden de ikke er stødige.

Stavene er heller ikke gode. Er en sånn hardplastsak til å putte hånda i, i stedet for hempe, men denne plastgreia er så trang at de enten må ha veldig tynne votter, eller så får de ikke tak...

[:@] Søppel! Skulle ikke vært lov å selge sånt [:@]

Se heller om du finner en billig ordentlig skipakke, eller noe rimelig på finn. Lykke til!

Vi endte med slike ski som festes på vintersko... for det var umulig å oppdrive skisko i mindre enn str 26.
Jenta mi bruke str 21/22 når hun skulle få ski første gangen....

Desse da?

http://www.intersport.no/bundle/5111538%28BC_5%29/madshus-superkid-pakke-barnjr/ [:)]

Kjøpte vanlig skipakke til alle ungene i fjor, betalte vel ca 999,- men måtte ha staver utenom da[:)]

Vi har sånne ski..(de er for små nå da, så nå har vi kjøpt nye) og vesla mi hadde ikke noe stor glede av det, var vanskelige å gå på...kan få kjøpe mine for en billig penge, om du absolutt skal ha sånne[;)]

Så på sånne madshus ski på nettet igår.. Men vi får se.. Blir enten de eller akebrett[8D]
håper det kommer snø i vinter så[8|]

her har besteforeldre kjøpt til mine i år. tilbudspakke på xxl, 799, og 999 for breiere ski for balansen

jeg var så heldig å fikk ski pakke for 199 kroner på gmax butikken som åpnet på forus....men det er ikke så mye spenn i de ...det er det eneste

Back
Topp