alenemed2troll
Glad i forumet
hvor finnes det sånne som man bare kan ha på vanlige sko?med sånne miniski-bånd nesten[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bondekone
slike ski er ikke anbefalt ut fra det jeg har hørt, det kan vist ødelege skigleden for barna siden disse skiene ikke sitter ordentelig på og løsner ofte, og barne ikke får ordentelig støtte på selve skiene.
Vet her har de hatt tilbud på små ski for 3-400kr med ski,binding og sko
men hvis du helst vil ha slike ski så er det enkelte lekebutikker som har det yess, brio og noen sportsbutikker
ORIGINAL: alenemed2trollher hadde de på sport1 for 14 dager siden og på en lokal sportsbutikk, husker ikke ski merke men var alfa skistøvler ot rottefellebinding
slike ski er ikke anbefalt ut fra det jeg har hørt, det kan vist ødelege skigleden for barna siden disse skiene ikke sitter ordentelig på og løsner ofte, og barne ikke får ordentelig støtte på selve skiene.
men hvis du helst vil ha slike ski så er det enkelte lekebutikker som har det yess, brio og noen sportsbutikker
hvor har de det tilbudet?? alt jeg har sett er 1600,- å sånn, å det er vel ikke vits å kjøpe til en 2,5 åring.. å neste år arver han ski uansett, så tenkte å kjøpe til han bare fordi storesøster får nye ski..