Ski og skisko str 23

2søte

Gift med forumet
Er det noen som vet om det finnes vanlige skisko i str 23? Har vært og sett litt i butikker, men finner mindre enn str 25. Hadde tenkt å kjøpe ski og skisko til jenta vår til jul, men vet ikke om det blir laget, så om vi kanskje må finne på noe annet til jul i år og vente ett år eller hva?

vurderte ski til tobias også - han er 2 år og 4 mnd på julaften, men darlingen som er tidligere skiløper sa det var best å vente et år til [:)]
Sånne ski man bare putter skoa inni var visstnok bare tull og tøys i følge han.. så til neste år får tobias ordentlige ski [:)]

Noen flere? Jeg vet mine småsøsken fikk da de akkurat var blitt 2 år, nå er de 8 og 9 år, så det er da ikke så mange år siden.

Vil forresten ikke ha slike der du bare setter vanlige sko på ski. Vil ha med ordentlige bindinger og skisko.

ORIGINAL: lene78

de hadde 24 på g-sport

også har de jo ski du kan bruke valige sko i?

Sånne har jeg til unga... eller de er fra jeg var lita nå er det sabine som har de sander har hatt de...
veldig greie som første ski....

ORIGINAL: Auroramamma

Vil forresten ikke ha slike der du bare setter vanlige sko på ski. Vil ha med ordentlige bindinger og skisko.
Fornuftig. Mener de har på sportsbutikker. Men husk at du må ha plass til gode ullsokker og kjøp ekstra ullsåle til å ha i skoen, så mulig 23 likevel blir litt trangt. ;)

Jeg har vært og undersøkt her vi bor i dag, men her begynte de på str 25. Ang str så bruker hun nå 20-22, så jeg tror 23 blir stort nok og vel så det egentlig. Tenkte vi skulle få tak i noen som var litt store og som holdt ei stund, og da er nok str 23 nok. Har et par vintersko som ligger her og venter på å bli tatt i bruk, i str 23. De er over 2 cm for store til henne enda, så 23 er maks.

ORIGINAL: Auroramamma

Jeg har vært og undersøkt her vi bor i dag, men her begynte de på str 25. Ang str så bruker hun nå 20-22, så jeg tror 23 blir stort nok og vel så det egentlig. Tenkte vi skulle få tak i noen som var litt store og som holdt ei stund, og da er nok str 23 nok. Har et par vintersko som ligger her og venter på å bli tatt i bruk, i str 23. De er over 2 cm for store til henne enda, så 23 er maks.
2 cm for store, eller 2 cm fra tåspiss til skotupp med ullsokk på?

Back
Topp