Ski i påska?

only_me83

Gift med forumet
Noen som tenker på påska allerede eller er det bare meg??

Jeg eeeelsker påske og hytteturer og gleder meg STORT til den kommer neste år!
ser såååå frem til at lillemor skal sitte i pulken, at vi skal på tur, raste og spise matpakke, kose oss inne på hytta og alt som har med påska å gjøre....

...også tenker jeg ski da...at det hadde vært arti om lillemor hadde et par ski,
får nok ikke tak i sånn med skikkelig skisko (de blir vel for store i str),
men er det noen som vet av andre ski som er kjekke til de små?

Blir jo ikke noe skikkelig skiturer med henne på ski liksom,
men i en familie hvor alle er glade i å gå på ski er det litt moro å ha på henne ski så hun kan gå en meter eller to utenfor hytta bare [8D]

Dem selger det i leketøys butikker! Sånne som man fester på skoa!!! Dem er i plastikk da!!

Hehe...ja, skigåinga skal igang "for alvor" vintern 2010/2011,
men det hadde vært moro med søte små ski til påska altså.

Men plastski fra lekebutikken hørtes ikke ut som noe særlig å gå på da [8|]

Vet ikke hva som er minste str i skisko, jeg.. men jeg ville nok bare kjøpt skikkelig skiutstyr med engang.. Og skjønner jo at det bare blir litt småprøving for moroskyld i år.. og da er det nok bedre å prøve med et par skisko som heller er litt for store enn slike du fester på på vanlige sko.. henger nok ikke like godt på! :S Tror ikke det blir noe prøving med ski på Mira i påska, kanskje ho får prøve Leah sine litt.. :) Leah var litt over 1,5 år (i fjor..) da hun fikk prøve ski for første gang.. og var kjempeflink!! Det er jo kjempemoro, da!! (i år har hun fått skøyter til jul, og syns hun mestra det bra til å være 1.gang.. :) )

ORIGINAL: barehege

Vet ikke hva som er minste str i skisko, jeg.. men jeg ville nok bare kjøpt skikkelig skiutstyr med engang.. Og skjønner jo at det bare blir litt småprøving for moroskyld i år.. og da er det nok bedre å prøve med et par skisko som heller er litt for store enn slike du fester på på vanlige sko.. henger nok ikke like godt på! :S Tror ikke det blir noe prøving med ski på Mira i påska, kanskje ho får prøve Leah sine litt.. :) Leah var litt over 1,5 år (i fjor..) da hun fikk prøve ski for første gang.. og var kjempeflink!! Det er jo kjempemoro, da!! (i år har hun fått skøyter til jul, og syns hun mestra det bra til å være 1.gang.. :) )

Ja jeg synes sånn er moro. Og når storesøster på snart 6 år spenner ski på beina vet jeg at lillemor gjerne vil prøve hun også [:D]

Vet storebroren min fikk skikkelige ski første gangen, han var jo en del større enn lillemor da, men den gang starta skiskostr med større str enn nå....så han hoppa visst ut av skiskoene hver gang han datt, og ble ille sint hver gang, hehe....
Derfor jeg tenkte at jeg skulle kjøpe så skoene passer da,
men hun kommer jo ikke til å gå noe selv uansett i år....
Litt vanskelig med skostr da...må isåfall bare kjøpe det minste de har...25 eller 26,
aner jo uansett ikke hva som er passe neste år.

Skøyter er også moro ja, det har størsta her også, og når hun kommer tilbake til oss (er halvsøstra til lillemor, så hun er til mamman sin nå) så skal vi på skøytebanen, og da skal lillemor bli dratt etter henne på akebrett [8D] storesøstra har sååå lyst til det, så da må vi prøve å få til det da.

ORIGINAL: only_me83

ORIGINAL: barehege

Ja jeg synes sånn er moro. Og når storesøster på snart 6 år spenner ski på beina vet jeg at lillemor gjerne vil prøve hun også [:D]

Vet storebroren min fikk skikkelige ski første gangen, han var jo en del større enn lillemor da, men den gang starta skiskostr med større str enn nå....så han hoppa visst ut av skiskoene hver gang han datt, og ble ille sint hver gang, hehe....
Derfor jeg tenkte at jeg skulle kjøpe så skoene passer da,
men hun kommer jo ikke til å gå noe selv uansett i år....
Litt vanskelig med skostr da...må isåfall bare kjøpe det minste de har...25 eller 26,
aner jo uansett ikke hva som er passe neste år.

Skøyter er også moro ja, det har størsta her også, og når hun kommer tilbake til oss (er halvsøstra til lillemor, så hun er til mamman sin nå) så skal vi på skøytebanen, og da skal lillemor bli dratt etter henne på akebrett [8D] storesøstra har sååå lyst til det, så da må vi prøve å få til det da.

Får putte i såler og flere par med sokker, så sitter de så godt, så.. ;) Leah har alltid hadd veldig små føtter.. og er vel 26 de skoene vi har lånt.. (lånt og arva skiutstyret av forskjellige.. hehe..) Men av å gå så lite, så er det bedre at skoa henger på skia.. syns je, da.. og da har ho de til neste sessong (og kanskje sessongen etter det også.. hehe..)

Snuppene mine har også ei større søster.. 9 år ho, da.. Så er vel derfor Leah ønska seg skøyter til jul.. hehe.. ønsker seg jo snowboard og.. hehe.. Veldig moro å få prøve slike ting, da! :)
Bare så kjedelig at det er så kaldt her!!! kan jo ikke ut!!! [&:]

vis ka gå på ski i påska ja, d e Buvik-påsk som vanli på oss. Men tru nok itj d bli så vi tar me oss Eline i løypa. Investere nok heller i akebrett å renne oss i bakken på jordet på gården når ho ska vårrå me ut i snøen tenke æg. Får sjå d ann litt. Kan jo hend d står et par ski å vente på Eline når vi kjæm heim å.

Huske mine første ski va årtnlie ski, men bindingan va sånna t dem passa på cherrox å sånn. Lure litt på om dem fins enda æg, for søstra mi brukt dem nå å. D ska æg faktisk sjekk opp gitt [:)]

Back
Topp