Ski i påska??

Nurk

Betatt av forumet
Ja, er det mange som skal på ski i påska? :) Da tenker jeg på langrenn først og fremst. Vi drar på fjellet i morgen med bilen full av ski og pulk. Jeg har lyst til å være med på tur med de andre, se lillemann i pulk, grille osv. :) Samtidig er jeg redd for å falle i nedoverbakker.. Husker jeg var såå sur og anspent sist jeg var gravid i påsken, hehe! Håper på terreng uten for mye stigning, så går det vel bra ;)

Flere som skal på ski? :)

Jeg skal bare et par småturer, men noe blir det. Storebror "to be" skal gå på ski sin første påske, og jeg vil være med på det :) Det blir heldigvis mest bortover for vær del ;)

Går masse på ski! God trening for hele kroppen;) jeg tar ingen sjanser, men faller sjelden, hvis jeg faller er det mest bakover på rompa.

Ingen skitur her. Har ski, men har ikke brukt de på mange år. Vi reiser på hotellferie vi :)

her blir det bortover ski:P sto slalom sist til over påska å det gikk helt fint. hadde meg ett fint fall i går i langrennsporet så føler meg desidert mest trygg i slalombakken jeg da.. hehe men gikk bra landa jo seff på hofta å kjenner det litt enda men går nok over :=)

Jeg skal bare et par småturer, men noe blir det. Storebror "to be" skal gå på ski sin første påske, og jeg vil være med på det :) Det blir heldigvis mest bortover for vær del ;)

Akkurat det samme her ift til at den kommende storebroren har sin første påske med skitur :) Skal ha med ski, men blir nok mest pulk på han og så prøve skiene når vi har funnet en plass å campe :) Gleder meg!

Har vært på en tur med langrennski, men det var ikke så godt for bekkenet, så det ble med den ene turen... :/

Har hatt lyst til å gå på ski i hele vinter, men formen har ikke vært til det og nå tørr jeg ikke pga. bekkenet så skiene får vente til neste år.

Back
Topp