Skeptiske til fremmede?

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Er babyen deres skeptiske til fremmede??

Var på besøk hos ei venninne her om dagen. Ikke sett ho siden juletider.... Skulle holde lillemor, men det var ikke lillemor interessert i :p
 
Nei. Min lillegutt gliser til alt og alle :) Kan leke "ta en baby og la den vandre" med han :p
Det gjorde storesøster og. Begge to er veldige blide og sosiale (storesøster er det ennå,men noe sjenert i visse situasjoner)
 
Nei. Min lillegutt gliser til alt og alle :) Kan leke "ta en baby og la den vandre" med han :p
Det gjorde storesøster og. Begge to er veldige blide og sosiale (storesøster er det ennå,men noe sjenert i visse situasjoner)

Høres deilig ut ;)
 
Jo, ja, det er litt sånn opp og ned...! Kommer nok litt an på humøret...
 
Hun har ikke vært det ennå. Men f
Torsdag kom Hannahs Gumor på besøk fra Alta. 1 mnd siden sist og hun brukte litt tid på å bli trygg. Meeen skal sies at Hannah hadde to dårlige dager med magevondt og lite søvn før hun kom. Vi reiser til Vesterålen på onsdag for å besøke familien så er spent på hvordan hun er da. Noen av dem vi skal møte har hun aldri hilst på før.
 
Hun har ikke vært det ennå. Men f
Torsdag kom Hannahs Gumor på besøk fra Alta. 1 mnd siden sist og hun brukte litt tid på å bli trygg. Meeen skal sies at Hannah hadde to dårlige dager med magevondt og lite søvn før hun kom. Vi reiser til Vesterålen på onsdag for å besøke familien så er spent på hvordan hun er da. Noen av dem vi skal møte har hun aldri hilst på før.
 
Hun har ikke vært det ennå. Men f
Torsdag kom Hannahs Gumor på besøk fra Alta. 1 mnd siden sist og hun brukte litt tid på å bli trygg. Meeen skal sies at Hannah hadde to dårlige dager med magevondt og lite søvn før hun kom. Vi reiser til Vesterålen på onsdag for å besøke familien så er spent på hvordan hun er da. Noen av dem vi skal møte har hun aldri hilst på før.

Vi skal avgårde i påska og svigerfamilien min har kun truffet hun i dåpen i slutten av januar.... Så spent på hvordan dagene der blir ;)
 
Vi skal avgårde i påska og svigerfamilien min har kun truffet hun i dåpen i slutten av januar.... Så spent på hvordan dagene der blir ;)

Hannah er litt skeptisk til de nye som er rundt henne men det går seg til når hun får sett seg rundt. Er nok rart med alle nye inntrykk.
 
Hannah er litt skeptisk til de nye som er rundt henne men det går seg til når hun får sett seg rundt. Er nok rart med alle nye inntrykk.

Ja skulle likt å vite hva di tenker om alt det rare di ser og opplever :p
 
Lille her vil helst være på armen min en god stund før noen andre får ta på han uten at han begynner å gråte. Tar litt tid før de kan holde han, ja:shifty:
 
Vært på besøk hos svigers i påska. Vært en del folk rundt lillemor hele dagen og det har gått bra :)

Litt skeptisk første dagen men blei varm i trøya etterhvert ;)
 
Back
Topp