Skeptisk..

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Ei venninne ringte meg her i uken og spurte om jeg var intresert i og tjene penger. Hvem er ikke det liksom? Spurte henne hva det gikk utpå,men det kunne hun ikke si noe om,og at jeg måtte få meg skype og så sku hun sette meg opp til et møte idag. Men,hvem vil tjene penger på noe som man ikke vet hva går ut på? Hun sa enda at det var lovlig,gikk ikke ut på å selge noe,og hun holdt på med det selv,og lønningen var super god. Og når jeg sa at jeg var gravid,så var det en annen tone med engang. Jeg tenker meg engang noe som ingen blir å like,og at det ikke er lovlig uansett,så jeg blir og avlyse det skype møte.

Ei venninne ringte meg her i uken og spurte om jeg var intresert i og tjene penger. Hvem er ikke det liksom? Spurte henne hva det gikk utpå,men det kunne hun ikke si noe om,og at jeg måtte få meg skype og så sku hun sette meg opp til et møte idag. Men,hvem vil tjene penger på noe som man ikke vet hva går ut på? Hun sa enda at det var lovlig,gikk ikke ut på å selge noe,og hun holdt på med det selv,og lønningen var super god. Og når jeg sa at jeg var gravid,så var det en annen tone med engang. Jeg tenker meg engang noe som ingen blir å like,og at det ikke er lovlig uansett,så jeg blir og avlyse det skype møte.

Ehh.. nå tenker jeg koffert med en gang jeg da... en eller annen pervo som skal betale for å se at du støvstuger på skype.. :confused:
Joda,greit å tjene penger,med enig med deg.. skeptisk..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Åhhhh.. Jeg vet hva det er... Det er helt (nesten) sikkert...... Nuskin.. Anbefaler deg ikke å være med på det.

Jeg ble kontaktet akkurat sllik, ville ikke si hva det var, og skulle bli med på møte. Jeg ble med på møte, det hørtes såååååå bra ut, at jeg fant ut at dettte er ikke noe for meg. (fikk rosenrøde historier om mye fritid og mye penger)

Du må hele tiden mase og få andre med for å selv tjene penger... Og så må du følge de videre opp slik at de fortsetter..

Helt på slutten på møtet så sa de at det var hudpleie, og kosttilskudd.. Ikke salg liksom...Er det beste hudpleieproduktene som noen sinne er oppfunnet osv osv osv...blablabla

Jeg søkte litt på det, og leste at instruksene deres var å gjøre folk nyskjerrige til å komme på møtene, resten skal liksom gå av seg selv...

Det var sånne pakker en burde kjøpe da, kostet MYE ( husker ikke helt men det var mange 1000) Da kom en et skritt nærmere for å tjene penger... ( så salget av hudpleieprodukter er på en måte at en selv skal kjøpe det, og så måtte en kjøpe for et bestemt beløp i mnd igjen... )

De sier det er et børsnotert selskap, og at det ikke er et pyramidespill som ikke er lovlig, men det er en slags pyramidespill uansett.. Jo mere medlemmer en verver, jo mere tjener en...

Jeg ble ikke med, og jeg er veldig glad for det.

Ehh.. nå tenker jeg koffert med en gang jeg da... en eller annen pervo som skal betale for å se at du støvstuger på skype.. :confused:
Joda,greit å tjene penger,med enig med deg.. skeptisk..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
Var det jeg også tenkte med engang! Blir liksom litt veldig skeptisk når hun ikke kan si noe som helst om hva det går ut på. Alle vil jo tjene penger,men det finnes grenser!

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Det er ikke det der pyramide greiene? der du kun binder deg til og KUN kjøpe husholdningsartikler fra dette selskapet. Dem vil ikke at du skal selge noe, og for vær person du verver får du 50 000 i året. Startpakken koster dog 7000kr, og dem har møter 1gang i uka. hvertfall her. Jeg er ikke med altså, men har en kompis som har vært på et møte og fortalt. Husker ikke hva det heter.

Dog veldig rart at hun ikke kunne prate om d på tlf. Jeg hadde nok tatt møte, fordi jeg er syyykt nyskjerrig!

Det er ikke det der pyramide greiene? der du kun binder deg til og KUN kjøpe husholdningsartikler fra dette selskapet. Dem vil ikke at du skal selge noe, og for vær person du verver får du 50 000 i året. Startpakken koster dog 7000kr, og dem har møter 1gang i uka. hvertfall her. Jeg er ikke med altså, men har en kompis som har vært på et møte og fortalt. Husker ikke hva det heter.

Dog veldig rart at hun ikke kunne prate om d på tlf. Jeg hadde nok tatt møte, fordi jeg er syyykt nyskjerrig!

Jo, det var det nuskin møtet jeg var på..
Men en tjente ikke 50000 på hver medlem bare sånn lell.. En måtte også sørge for at den medlemmen vervet andre for åt en selv skulle tjene..
Så det er ikke bare å få "lurt" med en som kjøpte pakken, og så tjener en 50000... Nope, det var mere avansert enn som så.. Her har de flere møter for uke...

En må også være med på kurs rundt om i europa. Og selvfølgelig må en betale det selv... ( en er jo liksom selvstendig næringsdrivende)

Jeg ba henne avlyse møte,at jeg ikke ville være med,jeg er ikke så nyskjerrig av meg,værtfall når jeg vet at jeg ikke blir med på det :p har heldigvis den jobben ved siden av alt annet at om jeg trenger mer peng så tar jeg bare en ekstra helg,og det er ganske så greit,for det er lovlig :p

Var det jeg også tenkte med engang! Blir liksom litt veldig skeptisk når hun ikke kan si noe som helst om hva det går ut på. Alle vil jo tjene penger,men det finnes grenser!

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Godt det ikke bare er meg som har hodet i kofferten :p

Jeg hadde å en kompis som skulle ha meg med på dette greiene der. han ville heller ikke si noe om hva det gjaldt, men at jeg skulle få vite mer når jeg kom på møtet. men jeg nektet og bli med på møtet om han ikke kunne fortelle meg hva det gjaldt. og når han til slutt fortalte, så ble jeg ikke med uansett.. er skeptisk til sånne ting... øsj og fysj...

Akkurat det samme skjedde med meg, og det var Nuskin. Bare tull hele greia. Vet om tre som holder på med det, hvorav ei tjener vel litt, mens de andre tjener ingenting. Haha, veeeldig glad jeg takket nei!

Back
Topp