Skeptisk nå altså...

MrsMeoh

Gift med forumet
Jeg har hatt mer vondt i magen i dag. Og nå etter middagen, har magen vært enormt vond. Jeg har vondt i forbindelse med dogåing, #2... det er så kjipt. Har problemer med det fra før (kronisk sykdom), men bli mer redd nå som jeg er gravid og fått vite at jeg kan miste... Smertene ligger fremst i magen, like ved skambenet. Jeg har gjort det jeg kunne på do, men kjenner enda at magen er urolig, småvondt og "shaky"... Har ikke blødd en dråpe blod, så jeg uroer meg unødig mye sikkert - hadde det bare vært lettere å roe ned sine egne tanker -.-

Off, krysser alt av fingre og tær for deg og den lille spiren.

Krysser alt jeg har for att det går bra med deg og spiren din!

Skjønner godt at du er urolig!  Når var det du skulle på UL igjen?  Håper at magesmertene gir seg og at alt er bra med den lille. *klem*

linusisvingen skrev:
Skjønner godt at du er urolig!  Når var det du skulle på UL igjen?  Håper at magesmertene gir seg og at alt er bra med den lille. *klem*

Den er på førstkommende tirsdag.. Da er det to uker siden sist. Angrer veldig på at sambo fikk bestemme om vi skulle vente en eller to uker, siden han skulle kjøre - og nå skal han visst ikke være med engang... Jeg kunne visst hvordan det står til allerede denne uken.

Smertene har roet seg litt nå, kjennes fortsatt anspent ut i magen, og det stikker i som bare juling innimellom, og fortsatt ikke noe blod. Klamrer meg til hver minste liten pluss her, hehe ;)

Takk for kryssingen jenter <3

Klem til deg <3

Krysser fingrene for at alt står bra til med lille spiren!

Lykke til :) jeg er litt hard i magen og da får jeg skikkelig vondt før jeg går på do... Så lenge du ikke blør er det håp:)

Krysser fingrene for at alt er bra med lille spira di, magesmerter kan være helt normalt i svangerskap. Hormonene tuller med tarmene som med alt annet i kroppen.
Stor klem til deg, vet så altfor godt hvordan det er å gå i uvisse.

Satser på at det bare er livmoren din som jobber seg oppover skambenet! Krysser fingrene for deg :)
Forstår bekrymringen din. Ikke noe gøy å gå rundt å være redd...
Håper alt er bra med spiren din :)

Signerer de andre her - så lenge du ikke blør er det et bra tegn :)

Jeg hadde nettopp ei skikkelig mageknip-ri og da tenkte jeg litt på deg og kjente godt etter hvor i magen det var vondt osv. Da satt det faktisk framme i magen, ganske langt nede. For meg var knipen bare at jeg endelig skulle få ut alt jeg har lagra den siste uka =)
Satser på at det er noe alla det samme hos deg =)

Uff!!
Håper bare det er mageknip, øm og voksende livmor og luft.. Tarmene våre lever et eget liv nå, og det er ikke gøy..
Lykke til på UL og krysser fingre for at det bare er luft! Så kan du heller gasse ut kjærsten fordi han ikke kunne kjøre likevel ;)

Back
Topp