SKEIVT HODE....:":":"

renros

Betatt av forumet
jeg har e nydelig sønn på to måneder ; og oppdaget for to dager siden at hodet er helt skeivt ....

hva gjør man med det da? prøver å få han til å ligge og kikke andre veien, men han vil helst bare ligge med hodet den ene veien......argh.....vil jo ikke at han skal bli helt "skakk" heller....

noen med svar?? er vel forsåvidt ganske normalt at de er litt skakke i denne alderen, men gutten mins hode er veeldig skakt....[>:]

vett ikkje anna enn at du må få han til å ligge på den andre sida.. sikkert enklare sagt enn gjordt..
du kan sikkert høyre på helsestasjonen om råd og..

heisann..

det beste er å prøve å få ham til å ligge på den andre siden...
har en i min familie som har en sønn med "skeivt hode",hun fikk vite at gutten hadde stive nakke sener eller muskler...
hun gikk til fysoterapaut eller kiropraktor med ham en liten stund for å myke opp..
for han hadde vondt når han ble lagt til den andre siden...

men prøv litt først om du får vent ham ovver...hvis ikke så får du ta kontakt så det blir rettet opp igjen..

lykke til..
klem[:)]

Hei. Eilin hadde og skeivt hode da hun var liten fordi hun hadde funnet sin favorittside, og ville kun sove på den. Dette blei oppdaget på helsestasjonen og vi ble henvist til fysioterapeut. Etter noen ganger der begynte hun og bruke begge sider. Det krevdes og en del trening fra oss hjemme. Eilin hadde heldigvis ikke problemer med stive muskler og sånn, hun hadde kun funnet sin favorittside

Legg alle ting som itresserer han på den siden han ikke liker.. Kan hende det hjelper.. Hvis ikke det hjelper, så tror jeg babymassasje skal hjelpe...

Samme problemet her oxo. Men etter jeg begynte og gjøre ting på andre siden og snakke med han der har han begynt og snu det,men han ligger det ikke helt nedpå,så tror det har låst seg litt. Men vi skal oxo til fysioterapaut. Helsesøster som anviste oss.
Er en gruppe som skal være der.

ja, det er vel ganske vanlig...

selv så gjør jeg alt mulig for at han skal snu hodet "feil"vei nå etter at jeg oppdaget det! han har nettopp blitt interessert i tv![;)]
men det virker som han kanskje har litt stiv nakke ja...

vi skal til fysioterapeut til mandag; og lære babymassasje [:D] det blir interessant og artig!

Adrian er oxo veeldig interesert i tven,så da ligger jeg han slik at han må snu seg for og se[:)]

Lykke til da[:)]

Back
Topp