Skeiv livmor??

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg lurer på om livmora mi er skeiv jeg. Når den strammer seg, eller jeg ligger på ryggen, så kjennes det ut som om den er høyere oppe på høyresida enn på venstre sida. Og når jeg stryker over magen er det en tydeligere kul på høyre side. Rare greier i grunn. Noen som har det på samme måte eller har hørt om det før?

Sikker på at det ikke er selve babyen da. Jeg ser tydlig hvor han ligger når jeg ligger på rygger. Plutselig er det større kul på en siden

Har det på samme måte innimella, at det e én side som e mer kul på liksom. Æ trur det e fordi han ligger på en spesiell side. Her om dagen så syns æ livmora kjentes på lang ut, oppover på en måte, men så blei den normal igjæn mens æ holdt handa på magen. Så æ regner med at han kanskje snudde sæ og at livmora endrer form ettersom han turner rundt inni dær =)

Tror ikke det er babyen. Henne kjenner jeg mye lenger nede. Altså bevegelsene, klarer ikke å kjenne babyen. Dessuten er det samme form på livmora hele tiden. Forandrer ikke form. Og på ul lå hun på tvers, og med tanke på bevegelsene jeg kjenner så tror jeg hun ligger på tvers fortsatt.

Så merkelig. Kanskje båndene strekker seg litt ujevnt eller i rykk og napp? Men kjenner dere andre hvordan babyen ligger allerede? Kjenner ikke noe baby hverken her eller der jeg, selv om det er dobbelt opp inni der Jeg har 1 gang kjent en hard "kul" nede ved lysken, som må ha vært ett eller annet på snuppa, men that's it. Kjenner jo tydelig spark så klart, men hvordan resten av kroppen ligger aner jeg ikke.

Aner virkelig ikke om det er fordi livmoren vokser ujevnt. Er iallefall merkelig synes jeg. Får nevne det for jordmor 14.februar, selv om det er en stund til. Jeg kjenner ikke selve babyen nei. Men kjenner at det beveger seg på hver side av magen samtidig noen ganger, og da tenker jeg at hun ligger på tvers. Dessuten kjenner jeg alle bevegelsene langt nede, omtrent der "bøyen" blir når jeg sitter. Ved trusekanten. Kjenner ikke bevegelser høyere opp selv om livmoren såvidt er over navlen. Så det er også en grunn til at jeg tror hun ligger på tvers. Men om jeg har rett er en annen sak ;o

Flangre skrev:
Så merkelig. Kanskje båndene strekker seg litt ujevnt eller i rykk og napp? Men kjenner dere andre hvordan babyen ligger allerede? Kjenner ikke noe baby hverken her eller der jeg, selv om det er dobbelt opp inni der Jeg har 1 gang kjent en hard "kul" nede ved lysken, som må ha vært ett eller annet på snuppa, men that's it. Kjenner jo tydelig spark så klart, men hvordan resten av kroppen ligger aner jeg ikke.

Jeg kan se om han ligger mer til en side. Da blir det gjerne en litt hard kul på siden. Men jeg har en super livlig kar inni der. Han ligger aldri i ro og sparker som en gal i alle mulige hjørner=P

Forstår godt hva du mener! Har det på samme måte her! Ligger på venste siden! Ser og kjenner det veldig godt da jeg er svært plaget med kynnere!

Back
Topp