Skeiv i magen..

cilly

Glad i forumet
Har lagt merke til at Casper er nokså skeiv i magen. Legger seg skeivt hele tiden. Retter han opp hele tiden og støtter godt når vi holder han..
Får håpe det hjelper! Hvis ikke må vi til fysio å få fikset det hvis han ikke er bedre til 6 ukers kontrollen. Flere som er skeive i magen?

han har ikke hoftefeil (hofteleddsdysplasi) da? Da ligger man gjerne skjevt. som en banan på en måte. Jeg ville sjekka det med en gang. Er selv født med det, men det ble ikke oppdaget med en gang.Derfor måtte jeg ligge i gips og med begge bena i strekk i over 6 uker på sykehus.Men oppdager man det tidlig, trenger man kun ei pute mellom beina i noen uker, å trenger ikke å ligge på sykehus...

Uff det hørtes ikke bra ut[:(]
Men for all del....ikke vent til 6 ukers kontrollen, gå på helsestasjonen å hør med de, ikke bra å vente for lenge med slikt.

ligger som en banan på en måte. har ikke en bedre måte jeg heller å forklare det på[:)]

ORIGINAL: ~Sanders mamma~

Dette må jo eg bare svare på !![:)]
Siden Sander og var skeiv i magen.
Vi fikk beskjed om å legge Sander forskjelige veier i sengen, og i lekegrinden,
sånn at når vi skulle ta han opp så var det fra forskjellige sider. [;)]
Det går seg nok til, det har jo gått bra med Sander, så det går nok
supert med Casper prinsen også [:D]

ja det gikk jo veldig bra med han! nettopp derfor uroer jeg meg ikke så veldig[:)][:D][:D]

ORIGINAL: McQeen

Uff det hørtes ikke bra ut[:(]
Men for all del....ikke vent til 6 ukers kontrollen, gå på helsestasjonen å hør med de, ikke bra å vente for lenge med slikt.

Det var hos helsestasjonen jeg fikk beskjed om å vente til 6 ukers kontrollen[:D] men om det ikke blir bedre nå etter hvert tar jeg nok en telefon dit igjen[;)]

ORIGINAL: nadine25

han har ikke hoftefeil (hofteleddsdysplasi) da? Da ligger man gjerne skjevt. som en banan på en måte. Jeg ville sjekka det med en gang. Er selv født med det, men det ble ikke oppdaget med en gang.Derfor måtte jeg ligge i gips og med begge bena i strekk i over 6 uker på sykehus.Men oppdager man det tidlig, trenger man kun ei pute mellom beina i noen uker, å trenger ikke å ligge på sykehus...

Mulig det er det også! men jeg tviler egentlig.. han ble grundig skjekket ang hoftefeil, klumpfot osv når vi var på sykehuset. men skal ha dette i bakhodet i alle fall!

Back
Topp