SkattIMagenSnart:)!!

ella1

Gift med forumet
...er her inne å sniker på deg,o tenker masse på deg!!
Hvordan går det med sprayingen??

klemmer eLLa

Ååå, søta mi[:)]

Det går veldig greit med sprayinga altså - har litt vondt i hodet, litt kviser og føler meg trøtt og sliten, men det kan nok like gjerne skyldes at jeg har blitt veldig forkjøla nå[&:] 
Sprayen kjennes litt "sterk" når den renner ned i halsen, men det er sikkert fordi jeg er litt sår i halsen om dagen.

Synes sprayinga går strålende ellers, bare 4 uker til igjen med sprayen nå[:)]
Takk for at du tenker sånn på meg[:)][:)]

Masse, masse, masse lykke til med UL i morra - håper vi får oppdatering i morra[:D]

Du er flink!! Husker den vonde smaken av sprayen,men husk at det er verdt det når du står med positiv test[;)]
Skal oppdatere så fort vi kommer hjem igjen,skikkelig sommerfugler i magen nå[;)]

masse klemmer

Er det ul alt i morgen ella? jøss tiden går jammen meg fort.. Du må ha masse lykke til. Det kommer til å bli kjempe spennende.. Tipper du gleder deg en hel haug[:D].

SkattIMagenSnart: Beklager, stjal litt æren din her... Godt det går bar med sprayingen din og det er noe dritt med disse bivirkningene. Håper du ikke brygger på noe annet uten om.
4 uker går fort det vips så er du ferdig[:)]... Husk å hold deg varm på føttene[:)]

Kose klem fra meg....

hei jentene mine[:D]
i dag har vi vært på ul o sett et stk bankende hjerte,o det er vanskelig å beskrive den følelsen[;)] helt fantastisk!!
Dere skjønner hva jeg mener når dere kommer hit om ikke lenge!![;)]

masse klemmer eLLa

aaah det må bare være en hæli følelse...[:)][:)][:)]

Back
Topp