Skattepengene

Oppgjøret kommer skriftlig rundt den attende og så kommer pengene en ukes tid se senere. Dersom man er en del av den første pulja, vel å merke.

Man får skattepengene alt fra juni til oktober... men de fleste får vel i juni/ juli :-)

Jeg fikk mine 1000 kr i oktober i fjor :P

Det står på nettsiden at en får beskjed om utbetaling etter den 18.06, så kommer de fra den 24.06 :)

Oppgjøret kommer skriftlig rundt den attende og så kommer pengene en ukes tid se senere. Dersom man er en del av den første pulja, vel å merke.

Er man maks uheldig kan en vel vente til oktober ;)

Tenker det er lenge før jeg ser noe til de hvis jeg får igjen, pleier å havne langt bak... Fikk skattepengene ifra forrige oppgjør nå for noen mnd siden;)

Håper de kommer etter første ferien:p

Vi har alltid fått igjen i juni, men i år var det endringer på selvangivelsen så det spørs :p

Tenker det er lenge før jeg ser noe til de hvis jeg får igjen, pleier å havne langt bak... Fikk skattepengene ifra forrige oppgjør nå for noen mnd siden;)

Da må det ha vært noe veldig galt ett sted og jeg ville ha klaget! Dette er dine personlige penger, det er ikke staten Norge som er snille å deler ut penger til noen heldige.
Man hadde ikke akseptert at en annen bedrift hadde holdt på våre penger i 1,5 år :o
Siste frist for utbetaling er vel i oktober?

Da må det ha vært noe veldig galt ett sted og jeg ville ha klaget! Dette er dine personlige penger, det er ikke staten Norge som er snille å deler ut penger til noen heldige.
Man hadde ikke akseptert at en annen bedrift hadde holdt på våre penger i 1,5 år :o
Siste frist for utbetaling er vel i oktober?

Har jobbet i utlandet så da tar det så lang tid frem og tilbake for å beregne hva du skal betale i skatt... Så det er prisen å betale for eventyr;)

Må vente til tidligst august fordi mannen har et enkeltmannsforetak.

Back
Topp