Skattepengene kommer snart

Baby utstyr, litt ekstra innskudd på lån og sparing:)
Skal betale ned ekstra på huslånet. Siden det kommer baby i sommer blir det ingen ferietur.. feriepengene går derfor også til ekstra nedbetaling på lånet. Kjedelig, men det forkorter lånetiden ganske mye fant vi ut :)


Hvor mye får dere tilbake om meg kan spørre? Siden det hjelper på boliglånet? :)
 
For det første var ikke bilen oppført automatisk så jeg vet ikke om jeg fortsatt får noe overskudd:p for det andre har jeg akkurat oppdaget at jeg ikke får fulle feriepenger. Så vi får se hva som evt er igjen etter regningene er betalt:)
 
Det er skattepenger og feriepenger til sammen som hjelper på lånet :) men får igjen ca 40 000.
Okey :) hvis jeg bruker skatte pengene mine på lånet så blir det bare 2 mnd kortere nedbetaling tid så er litt usikker :hilarious:
 
Okey :) hvis jeg bruker skatte pengene mine på lånet så blir det bare 2 mnd kortere nedbetaling tid så er litt usikker :hilarious:
Han jeg bor sammen med skal også bidra, så vi forkorter nedbetalingstiden med ca 1,5-2 år. Så da ble det litt enklere :) men kunne selvsagt tenkt meg både nye hagemøbler, paviljong osv osv ;)
 
Han jeg bor sammen med skal også bidra, så vi forkorter nedbetalingstiden med ca 1,5-2 år. Så da ble det litt enklere :) men kunne selvsagt tenkt meg både nye hagemøbler, paviljong osv osv ;)
Åja, deilig å bli kvitt boliglån så fort som mulig da :) :)
 
Back
Topp