Skatteoppgjøret

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Nå fikk jeg en meld om at skatteoppgjøret mitt er klart.
Hvorfor har det tatt så lang tid? Jeg har alltid fått disse pengene i sommerferien før.
og plutselig er jeg skatteklasse 1, har alltid vært 2.

Jeg er alene mor og med ekstrem lav inntekt.

og nei, jeg har aldri satt meg så veldig inn i dette.. men så at jeg får igjen nok penger til å kjøpe meg epler og brød :P

Skatteklasse 2 finnes ikke lenger:) er selv alenemor, og betaler vanlig skatt som alle andre;)

Aner ikke hvorfor du ikke har fått det før, men selv fekk jeg ikke noe igjen før i oktober for 2 år siden! Aldri skjedd før, og ikke etter. Men det er vel bare slik det er av og til at noen blir seine med og få vite skatten/få igjen:)

Det stod på skatteetaten at de blei fordelt fra juni-oktober. Så du har nok bare hatt uflaks :/ eller flaks som får de no før jul. Alt etter som når du trengte de mest :)

Sent from my iPhone using BV Forum

ja jeg kan nesten ikke vente med å kjøpe 1 brød og epler, for det er omtrent det jeg kan kjøpe for de pengene jeg får utbetalt :P

Har du levert inn i papirform??

Mener å huske at digital levering blei prioritert, og som noen skreiv har di begynt å fordele utbetalingene over en lengre periode

Jeg får det alltid sent, har klaget en gang og fikk beskjed om det er innen for fristen...

ja jeg kan nesten ikke vente med å kjøpe 1 brød og epler, for det er omtrent det jeg kan kjøpe for de pengene jeg får utbetalt :P

Vel, då hadde eg virkelig ikke orka lagt så mye energi i å lure på når oppgjøre kom.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp