Skatteoppgjøret?*m/link*

LilleOoops

Forumet er livet
Dobbeltsjekker dere ligningen UANSETT om dere får smell,eller om dere får tilbake.

DA syns jeg dere skal GJØRE det jenter,om dere ikke gjør det,ALTFOR mange som bare godtar det som kommer dumpende ned i postkassen i disse dager,syns det er greit å minne folk på å ta seg tid til å dobbeltsjekke sånt [:D][:D][:D][:D]

http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=584356

Off, jeg skjønner ikke selvangivelsen, jeg ass. Fikk jigjen hauger med penger (HUURRAAA), men om det er riktig eller feil, har jeg ikke peiling på. Tenkte jeg skulle høre med ei venninne som er flink med tall om å sjekke litt over.

Ja,ellers anbefaller jeg fint å ringe ligningskontoret altså,hehe.
Du kan jeg prøve å ta en titt på lignigen din,og det heftet som fulgte med,så blir du nok fort litt klokere [:D]

Skal siees at jeg skjønner FINT lite av dette selv,så spør ALLTID gubben så han nesten blir RØD i topplokket,hehe[8D]

Det tar min mor seg av [:D]
har ikke peiling på det greiene der,så det er hun som fikser for meg. Så hjelper hun sambo og da! Alle går til mamma ha ha!!

Får igjen 600 kr, jippi

Samboer er regnskapsfører, så han har kontroll på ting[:D]

Selv om han faktisk mente jeg kom til å få restskatt, men han hadde glemt noen fradrag...

I fjor fikk jeg 28 000 igjen, så det er en liten kontrast[:)]

Men alt som er på pluss-siden er positivt!

Jeg har heldigvis ikke så mange tall og sånt på min [8D] Er alene og har ingen barn, og kun et lån hos Statens Lånekasse, så det var ganske enkelt å se at alt stemte der [;)]
Trodde jeg skulle få baksmell, men der tok jeg feil [:)]

Back
Topp