Skatteoppgjører

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Flere som ikke har fått oppgjøret på papir på altinn? Er det fortsatt sjans for at jeg får det i juni da? (Ikke pengene men selve oppgjøret, vet de kommer 25 juni eller noe).

Hvis jeg husker rett så er det ingen som får det på papir. Alle må inn elektronisk på altinn.

Hvis jeg husker rett så er det ingen som får det på papir. Alle må inn elektronisk på altinn.
Men om den har kommet i innboksen der

Den skal ligge i innboksen din på altinn

Ikke fått foreløpig, men er rolig enn så lenge. Mitt kom ikke før 24. juni i fjor, så det er fortsatt god tid. Pengene kom ikke så lenge etterpå. Håper veldig oppgjøret mitt kommer nå før sommerferien, men innstiller meg på at jeg må vente. Det er like greit, så kan man heller bli positivt overrasket :).

Og nei, selvsagt ikke fått på papir. Da hadde man uansett ikke fått oppgjøret nå ;). Skjønte hva du mente altså. Leverte elektronisk, med de samme endringene som i fjor (de samme postene og omtrent samme summer). Likevel trenger jeg ikke være like heldig i år og få oppgjøret i første pulje.

Jeg mottok mitt nå, hero. Det kommer fortløpende inntil 25. juni i første omgang, så ditt kan komme når som helst, det også :).

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg mottok mitt nå, hero. Det kommer fortløpende inntil 25. juni i første omgang, så ditt kan komme når som helst, det også :).

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg å fikk det ista

Back
Topp