skatten...

skruen

Forelsket i forumet
GLEDER meg til den kommer!!! spennende!

Gjør ikke jeg[&:]
Blir veeeeldig skyldig[&:][&o]

Krysser fingrene for at det går min vei her, men tør ikke håpe for mye [&:] Noen som vet når den kan sjekkes på nett? Kommer vel fortere der enn i postkassa...

Tror det var noen som sa her inne for en stund siden at man kunne sjekke den på nett fra den 23.mars.

Hvis man har koder etc da..

ORIGINAL: known

Tror det var noen som sa her inne for en stund siden at man kunne sjekke den på nett fra den 23.mars.

Hvis man har koder etc da..

mm, også leste jeg et sted på nettet istad at de begynte å sende ut fra den 23..spent jeg å!

huff snart kommer det mer å betale kan eg tru[:'(]

må ikke være så negative! jeg gleder meg alltid til skatten kommer... i fjor tror jeg det va 470 kr jeg fikk igjen men like spennende for d;)

Hihi, i forfjor fikk jeg igjen 78 kroner :D
Men etter å ha skrevet av alle bodøgn og reisefradrag for jobb, så endte jeg vel med 6-7000 tror jeg!
Er spent i år, fordi jeg har tjent mer enn tidligere, men har fått lønning til å trekk e500 ekstra hver måned for å prøve å safe litt... forhåpentligvis har jeg tatt hardt i og ender opp med masse ekstra penger jeg kan bruke på babyting :D

Er så svært nervøs for skatten. klare ikke å være positiv. enda jeg igjen bra i fjor.  hoff hoff krysse fingran[:o]

ORIGINAL: Mammaia 81

Hihi, i forfjor fikk jeg igjen 78 kroner :D
Men etter å ha skrevet av alle bodøgn og reisefradrag for jobb, så endte jeg vel med 6-7000 tror jeg!
Er spent i år, fordi jeg har tjent mer enn tidligere, men har fått lønning til å trekk e500 ekstra hver måned for å prøve å safe litt... forhåpentligvis har jeg tatt hardt i og ender opp med masse ekstra penger jeg kan bruke på babyting :D

Det har jeg gjort også etter at jeg fikk igjen 4 kr ifjor!!!!

Det stemmer at man kan sjekke på altinn.no fra den 23. mars.... Spent[;)]

ORIGINAL: Arielle

Æsj.. Det betyr sikkert dårlige nyheter...[:@] I fjor fikk jeg baksmell..På 1800,-   [:'(][;)] Det er kjipe penger når man er lærling og tjener 58kr timen... :)

Huff, kjedelig, jeg tjener INGENTING og får en smell på rundt 30.000[&:]

Jeg skal sjekke på altinn i morra [:)]  I fjor fikk vi igjen over 40000 tilsammen.. Håper på rundt halvparten i år.  Vi betaler for mye skatt med vilje da ! Er jo så deilig å få igjen pengene til sommeren [;)]  Beste måten å spare på!  

Jeg er også veldig spent! Jeg ba lønningskontoret trekke 5% mer enn det som sto på skattekortet, så her bør det komme litt til overs! [:)] (og kommer det IKKE noe til overs så kommer jeg til å klikke i vinkel til både høyre og venstre, for da har de som regner ut skattekortet mitt dumma seg ut noe sinnsykt i år, ettersom de har satt opp mindre trekk enn de hadde satt opp i fjor og jeg nå jobber mer...)

krysser fingrene for at jeg ikke kommer til å skylde i år - men er jammen meg litt usikker

ORIGINAL: Arielle

Æsj.. Det betyr sikkert dårlige nyheter...[:@] I fjor fikk jeg baksmell..På 1800,-   [:'(][;)] Det er kjipe penger når man er lærling og tjener 58kr timen... :)

oi, tjener man virkelig så lite som lærling??[&:]

Back
Topp