Bølla 22.mai
Elsker forumet
Jeg og min pappa satt som sagt og satte opp budsjett igår, og vi har mer utgifter enn vi har inntekter, så vi har et problem!! Samboeren min betaler MYE skatt, så pappa foreslo at jeg skulle høre med skatteetaten om å få senket skatten hvis samboer blir eneforsørger etter endt permisjonstid. Ringte de akkurat, og hvis samboer blir eneforsørger for oss, vil han havne i skatteklasse 2 og bli trukket 10 000 mindre i mnd.
Så stemmer det 100% sikkert det han fyren sa?? Vil samboer bokstavelig talt bli trukket 10 000 kr mindre i skatt per mnd?? Da går jo regnestykket opp i opp!! Da hadde jeg ikke trengt å jobbe kanskje?? For lønna jeg vil bringe inn vil nok ikke bli opp i 10 000 kr... Da ska jeg jobbe en del ekstra!!
Så stemmer det 100% sikkert det han fyren sa?? Vil samboer bokstavelig talt bli trukket 10 000 kr mindre i skatt per mnd?? Da går jo regnestykket opp i opp!! Da hadde jeg ikke trengt å jobbe kanskje?? For lønna jeg vil bringe inn vil nok ikke bli opp i 10 000 kr... Da ska jeg jobbe en del ekstra!!