SKATTEN!!

Tyggis

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er du her?? Hvordan gaar det med deg? Du er vel opptatt med aa jogge du! Har ikke sett deg her paa en stund saa maatte bare sjekke om du henger med!
 
Såå skjønn du er Linkydonk:)
Har ikke vært her på en stund nå nei..flere grunner til det, men alt går bare bra=) forrige uke klarte jeg 15km på mølla(uten stopp)...så er kjempefornøyd med det:) hatt noen dager treningsfri nå da...tror kroppen hadde veldig godt av det=)
Håper alt er bra med deg snuppa=)
ps. sendt deg pm =)
 
15 km?? Fy fader du er raa! Jeg kjenner godt paa kroppen at sommerferien varte aaaalt for lenge, jeg var helt dau etter joggeturen min forrige mandag, og det er ei runde som tar ca 35-40 min... Helt kaputt var jeg... Jogga den 4 ganger forrige uke, og den siste dagen kjente jeg faktisk at det gikk mye bedre!

Men saa ble jeg forkjola igjen da, og da orker jeg ikke jogge, da blir jeg aldri frisk! Saa da blir det stue-trening denne uka :)

Har du tips til noen bra treningsfilmer for tiden? Utenom 30 day shred da... Jeg har ikke vaert igjennom alle turbofire treningene heller, kanskje jeg skal gjoere det litt. trenger noe nytt!

Glad alt gaar bra med deg forresten!
 
Men du må da ikke forsvinne fra slankesia da, trenger konkuranse i treningstråden jeg altså ;-)
 
Back
Topp