Skatten :)

x1x~ theskj ~

Flørter med forumet
Fått svar dere da?

Her ble det ikke store greia jaggu, men heldigvis på plussida[:D]
Kommer ikke langt med 500 kr, men kanskje ei ny bukse[:D][:D][:D][:D]

Fikk jaggu restskatt i år også gitt...[>:]

Det som er kjedelig er at jeg var på ligningskontoret da jeg ble alene, og hadde med meg alt av opplysninger av hva jeg hadde hatt i lønn, alt jeg hadde betalt i skatt og hva jeg kom til å tjene. Så regnet de ut hvor mye jeg skulle betale i skatt. Jeg synes det var litt lite så jeg ba arb.giveren min om å trekke ekstra hver måned, så jeg skulle være på den sikre siden - og allikevel så får jeg baksmell!! [:@]

Men jeg har noe jeg kan trekke av da, så håper jeg kommer meg rundt 0 ihvertfall...

Fikk igjen en hel MASSE!! [:D]

Og alt kommer godt med når vi skal reise, ellers hadde vi nok slitt økonomisk.

ORIGINAL: *Vipsen*

Det som er kjedelig er at jeg var på ligningskontoret da jeg ble alene, og hadde med meg alt av opplysninger av hva jeg hadde hatt i lønn, alt jeg hadde betalt i skatt og hva jeg kom til å tjene. Så regnet de ut hvor mye jeg skulle betale i skatt. Jeg synes det var litt lite så jeg ba arb.giveren min om å trekke ekstra hver måned, så jeg skulle være på den sikre siden - og allikevel så får jeg baksmell!! [:@]

Men jeg har noe jeg kan trekke av da, så håper jeg kommer meg rundt 0 ihvertfall...

Den er kjip da[&:] Hvertfall når du har gjort alt ditt og vel så det[;)]
Håper det fikser seg på best mulig måte.

ORIGINAL: Lillepusen

Fikk igjen en hel MASSE!! [:D]

Og alt kommer godt med når vi skal reise, ellers hadde vi nok slitt økonomisk.

Herlig!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~ theskj ~

Ja, jeg trodde virkelig jeg skulle få igjen litt i år altså.
Jeg fikk baksmell i fjor også, og jeg sa til hu på ligningskontoret at jeg ville være sikker på at jeg ikke ville få det i år. Men joda! [:'(]

Men ja, jeg håper det ordner seg. Skal få litt hjelp til å skrive av det jeg har krav på så krysser fingrene for at det går i orden. [:)]

Ja, jeg trodde virkelig jeg skulle få igjen litt i år altså.
Jeg fikk baksmell i fjor også, og jeg sa til hu på ligningskontoret at jeg ville være sikker på at jeg ikke ville få det i år. Men joda! [:'(]

Men ja, jeg håper det ordner seg. Skal få litt hjelp til å skrive av det jeg har krav på så krysser fingrene for at det går i orden. [:)]

Krysser sammen med deg[;)][:D]

Fikk igjen 16500.
Ble fornøyd med det,men får nok igjen mer. [:)]
Boliglånet står ikke oppført i selvangivelsen siden vi har privatlån så vi må gjør endringer på det før vi leverer inn.
Spent på hvor mye mer det blir. [:)]

Jepp fikk igjen[:D][:D]
Godt fornøyd!

Jeg er kjempefornøyd, aldri fått igjen så bra før jeg[8D] Ca 16500...
Og gubben og får igjen en del, men han står i feil skatteklasse, så når han har flytta seg tilbake så er det ikke mange tusenlappene han ender i pluss med, men alikevel.. pluss på begge to[:)]

ORIGINAL: *Nikki*

her gikk vi i sabla pluss!=)

Det nå være deilig[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

veldig veldig fornøyd!
gikk på samme viset i fjor=)
så 2 gode år=)

ORIGINAL: Marilu

Fikk igjen 16500.
Ble fornøyd med det,men får nok igjen mer. [:)]
Boliglånet står ikke oppført i selvangivelsen siden vi har privatlån så vi må gjør endringer på det før vi leverer inn.
Spent på hvor mye mer det blir. [:)]

Så bra[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Synes det er alltid like spennende jeg[:D][:D][:D]
Hvertfall ved endringer også, skjønner ikke hvordan de regner ut det[&:][8D][:D]

ORIGINAL: Frk.Chicka

Jeg er kjempefornøyd, aldri fått igjen så bra før jeg[8D] Ca 16500...
Og gubben og får igjen en del, men han står i feil skatteklasse, så når han har flytta seg tilbake så er det ikke mange tusenlappene han ender i pluss med, men alikevel.. pluss på begge to[:)]

Steike bra[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

her gikk vi i sabla pluss!=)

Det nå være deilig[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

veldig veldig fornøyd!
gikk på samme viset i fjor=)
så 2 gode år=)

Må det fortsette på samme viset[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp