skatten!

x1xmamisoon

Blir kjent med forumet
Fikk igjen 15.800 på skatten!!! JIPPI!!!!!  [:D][:)][:D]  min kjære fikk 9.400... da har vi over 25.000!!! JEEEY!![:D]

Får 1500 igjen jeg...hadde ikke regna med så mye engang...derimot sambo får 18000 + rundt 12 i kjøregodtgjørelse[:D]

Jeg vil ha igjen min jeg også... Var ikke i posten idag heller[:'(]

Gratulerer!!
[:)][:)][:)]

11.000kr igjen her foreløpig, [:D]

men har endel som må rettes og greier i forbindelse med huskjøp/salg ++  
Kjedelig å begynne å grave i de papirene igjen [:'(] Vil bare bli ferdig med hele greia [&:]

Fikk igjen masse vi også!!!! Deilig! [:D][:D][:D][:D]

jeg vil også ha selvangivelsen min[8|]

Sambo fikk 15000. Jeg har ikke fått min. regner ikke med at jeg får så mye igjen heller. Ifjor måtte jeg betale 3000. Men 15000 kommer veldig godt med[:)][:)][:)][:)]

Fikk igjen 5100 jeg[:)][:)], glad uansett hva jeg får igjen bare det ikke er baksmell.

Gratulerer alle som fikk igjen!!! [:D]
Eg må betale 12000,- [:-]men mannen min får igjen 13000,- så vi går vel egentlig i null!!![:D] Er førnøyd det ikke bare var baksmell!!! [:)][;)]

[:'(][:'(][:'(]baksmell på 5000kr [:@][:@][:@]

ååååå, jeg er så glad! Kom akkurat hjem, rett i posten, (jeg fikk min i går da) tilsammen har vi fått igjen 25000 kr... å det så godt, det blir en fiiiiiin sommer[:)][:)] jipiiiiiiiiii!

Jeg fikk igjen 16500,- på skatten. Har pleid å få igjen 11000-12000 så jeg ble litt overrasket, ja. Sambo fikk igjen 8500, så vi er kjempefornøyde!!!!!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

deilig å få igjen på skatten =) Jeg fikk 12000 kr, og mannen min fikk 2500 kr. Kjempe glade =)

Vi fikk igjen ca 12000 tilsammen

Back
Topp