skatten

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
vet det har vært "ørti" tråder om dette både her og der, men de har jeg ikke gidda å lest[8D]
men hvordan gikk det med skatten jenter - ble det en opp- eller nedtur[:)]

hos oss ble det heldigvis noen tusen i opptur[8D][:)]

Har kje fått vite det ennå me... på den som ligger på nettet står det bare at eg får vite det te høsten [:'(]

Har ikke fått brev fra skatteetaten enda jeg.. og har rota bort kodene til altinn.. Håper på brev over påsken da..[:)]

her gikk det bra med skatten[8D]

Jeg gikk godt i pluss, gubben gikk litt i minus...

Jeg gikk godt i pluss, men samlet ble det skikkelig minus på oss. Men vi visste om det da, så var ikke noe sjokk heldigvis.

Mannen får 1400 kr igjen og jeg får 20.000 kr igjen

[8|]Tja... jeg tjener kr 0,betaler kr 0 i skatt - og får derfor ingenting i hverken minus eller pluss..
Gubben får tilbake 26000....Som går rett på min konto[:D]

ORIGINAL: MICAmor

[8|]Tja... jeg tjener kr 0,betaler kr 0 i skatt - og får derfor ingenting i hverken minus eller pluss..

drømmemannen du har eller[:D]

ORIGINAL: *Tøtta81*

her gikk det bra med skatten[8D]

samme her[;)]

Sambo får igjen 14000 (mulig mer for han har ikke fått påført diett) og jeg får igjen 13500.. [:D]

Jeg får igjen 12.500[:)] gubben er selvstendig så det får vi ikke vite før til høsten[:)]

Jeg må vel etterlyse min selvangivelse nå, har enda ikke kommet[:-]

ORIGINAL: Nummer1(-:

[8D]Han er bare veldressert... Har jo tross alt lagt ned snart 20 år på å oppdra ham jo!

ORIGINAL: Nummer1(-:

[8D]Han er bare veldressert... Har jo tross alt lagt ned snart 20 år på å oppdra ham jo!

godt jobba sier jeg bare[;)] kan gjerne tenke meg den oppskriften[:D]

Back
Topp