Skatten. Igjen.

*Meya*

Elsker forumet
Er det tilgjengelig nå etter 12, eller blir det "i morgen tidlig"? 

Altså, oppgjøret inne på Altinn, ikke pengene. 

Tja..si det  kan jo snike litt etter kl 24 og se da.. ikke akkurat så lenge igjen...noen har det jo tilgjengelig allerede så..

Rebecca85 skrev:
Tja..si det  kan jo snike litt etter kl 24 og se da.. ikke akkurat så lenge igjen...noen har det jo tilgjengelig allerede så..

Spørsmålet er bare, gidder jeg sitte oppe lenger :P 

Vell, jeg ringte jo Skatteetaten først på fredag pga mammas oppgjør, og da spurte jeg jo om mitt, siden flere hadde fått det, jeg visste ikke at det var e-aktører som hadde fått, han så jo at mitt var klart sa han, han kunne ikke fatte hvorfor det ikke lå på Altinn, men da var han like lite informert om e-aktører som det jeg er hehe. 

Amorosa skrev:
Sikkert ikke før imorgen tidlig, slik som med selvangivelsen....

Ah, jeg har aldri merket til når den kommer jeg, for jeg gidder ikke sitte med Altinn på F5 hehe... 

*Meya* skrev:

Amorosa skrev:

Ah, jeg har aldri merket til når den kommer jeg, for jeg gidder ikke sitte med Altinn på F5 hehe... 

Hehe, ikke jeg heller, men de siste årene har de opplyst at selvangivelsen er tilgjengelig fra kl. 08:00 (på angitt dato). Vet som sagt ikke om det samme gjelder oppgjøret, der har jeg vært mer opptatt av å sjekke banken... ;)

Sannheten skrev:
Jeg fikk melding fra Altinn igår, har fått skatteoppgjøret 

Jeg er ikke e-aktør. 

Amorosa skrev:

*Meya* skrev:

Amorosa skrev:

Hehe, ikke jeg heller, men de siste årene har de opplyst at selvangivelsen er tilgjengelig fra kl. 08:00 (på angitt dato). Vet som sagt ikke om det samme gjelder oppgjøret, der har jeg vært mer opptatt av å sjekke banken... ;)

Synes å huske at folk sitter oppe hele natta og venter og venter :P 

*Meya* skrev:

Amorosa skrev:

*Meya* skrev:

Amorosa skrev:

Synes å huske at folk sitter oppe hele natta og venter og venter :P 

I år lå det faktisk klart en god stund før kl 08 så jeg sjekket mitt før kl 07 og kom dermed rett inn  er faktisk 11 min igjen så..hehe..

Weehee :D
Men ikke så spennende da... akuratt som ventet :P

Jeg var mest nysgjerrig på om det kom på Altinn, jeg da, men sjekka Altinn i natt i ett-tia, og da var det klart da, og pengene kom nå, og halvparten forsvant med en gang :P

Æææh, ingen mottatet oppgjør, og ingen penger utsendt!! Penger inne på konto til sambo, men ikke meg!! Ser det svart ut da?? Absolutt.... 

men dere som har sparebank1, har dere fått pengene på kto?

Back
Topp