Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja..si detRebecca85 skrev:kan jo snike litt etter kl 24 og se da..
ikke akkurat så lenge igjen...noen har det jo tilgjengelig allerede så..
Spørsmålet er bare, gidder jeg sitte oppe lenger :P
Vell, jeg ringte jo Skatteetaten først på fredag pga mammas oppgjør, og da spurte jeg jo om mitt, siden flere hadde fått det, jeg visste ikke at det var e-aktører som hadde fått, han så jo at mitt var klart sa han, han kunne ikke fatte hvorfor det ikke lå på Altinn, men da var han like lite informert om e-aktører som det jeg er hehe.
*Meya* skrev:
Sikkert ikke før imorgen tidlig, slik som med selvangivelsen....Amorosa skrev:
Ah, jeg har aldri merket til når den kommer jeg, for jeg gidder ikke sitte med Altinn på F5 hehe...
Amorosa skrev:
*Meya* skrev:
Ah, jeg har aldri merket til når den kommer jeg, for jeg gidder ikke sitte med Altinn på F5 hehe...
Hehe, ikke jeg heller, men de siste årene har de opplyst at selvangivelsen er tilgjengelig fra kl. 08:00 (på angitt dato). Vet som sagt ikke om det samme gjelder oppgjøret, der har jeg vært mer opptatt av å sjekke banken... ;)
Synes å huske at folk sitter oppe hele natta og venter og venter :P
*Meya* skrev:
Amorosa skrev:
*Meya* skrev:
Hehe, ikke jeg heller, men de siste årene har de opplyst at selvangivelsen er tilgjengelig fra kl. 08:00 (på angitt dato). Vet som sagt ikke om det samme gjelder oppgjøret, der har jeg vært mer opptatt av å sjekke banken... ;)
Synes å huske at folk sitter oppe hele natta og venter og venter :P
Weehee :DTonjeJenta skrev:
Men ikke så spennende da... akuratt som ventet :P