Skattemas herfra også...

smash

Forumet er livet
VIP

Når kommer skatteoppgjøret? Din foreløpige skatteberegning er ikke skrevet ut fordi skattekontoret vil trenge ekstra

tid til likningsbehandlingen. Nytt i år er at skatteoppgjørene ikke blir sendt ut på spesifikke datoer. Det vil si at

du får skatteoppgjøret så snart selvangivelsen er ferdig behandlet i juni, juli, august, september eller senest oktober.

Vi har ikke mulighet til å si når ditt oppgjør vil være ferdig. Dersom vi har mottatt opplysninger om betalt/trukket

skatt eller BSU, er dette vist øverst på siden.

Dette står på min side...
Hverken jeg eller mannen er selvstendig, så hvorfor får jeg ikke vite noe nå?

Aner ikke...
Det står slik hos meg også, men det er kanskje fordi mannen jobbet utenlands i fjor og har fått samme beskjeden.

Fru H skrev:
Aner ikke...
Det står slik hos meg også, men det er kanskje fordi mannen jobbet utenlands i fjor og har fått samme beskjeden.

Mannen min jobbet i Brasil i 3 mnd i fjor...Kjipt hvis det skal ha noe å si... :/

har man over 3 endringer og eller tileggsopplysninger kan det skje.. det skjedde meg i fjor

Samboren min jobbet i utlandet i fjor, og jeg veit at hvis vi hadde vært gift så måtte jeg ha venta på oppgjøret også. Så det kan være grunnen din om dere er gift

mini_mamma skrev:
Samboren min jobbet i utlandet i fjor, og jeg veit at hvis vi hadde vært gift så måtte jeg ha venta på oppgjøret også. Så det kan være grunnen din om dere er gift

Vi er gift ja.. Men han var der bare i 3 mnd...? Har det så mye å si da?
Ååååå, så kjedelige nyheter når man endelig kommer inn!

Første året samboren jobbet i firmaet så var han kun en mnd i utlandet. Dette har vist noe å gjøre med at de betaler litt skatt i det landet de jobber i osv tror jeg,, husker ikke. 

Det er vanlig det når en jobber i utlandet, selv om det bare er noen få uker.
Jeg fikk samme beskjeden for 5 år siden når båten jeg jobbet på hadde tatt seg en svipptur til Skottland og jeg var der bare 3 dager :p

Det er vanlig det når en jobber i utlandet, selv om det bare er noen få uker.
Jeg fikk samme beskjeden for 5 år siden når båten jeg jobbet på hadde tatt seg en svipptur til Skottland og jeg var der bare 3 dager :p

:(

Back
Topp