Skattelistene på nrk/skatt

Olive76

Forumet er livet
Var å sjekket meg selv. Er statistikk med. Av 1976-årgangen med samme postnummer ligger jeg på 5. plass når det gjelder inntekt.

Jeg ligger også godt over gjennomsnittet av hva både menn og kvinner i området gjennomsnittlig tjener.

Kommer litt dårlig ut når det gjelder formue da.

men 5. plass. Dæven. Nå føler jeg meg rik og lykkelig[8D]

Så det er en myte at man ikke blir lykkelig av penger altså.[:D] Det forklarer en hel del for mitt tilfelle.[:D]

WOW Olive!! DET må jeg si!!

I følge listene så tjente jeg 120.000kr... det er ikke det som stod på mine papirer[8D]

Tallene stemmer nå ikke på meg.. Jeg tjente faktisk over dobbelt så mye som det som står oppført på skattelister.no..

Jeg er i alle fall på vei oppover.. [:-] Blir bedre på den for dette året, da øker jeg enda mer... Kommer nok til å gjøre et lite hopp på lista da også. Gikk fra 0kr (2006) til 540 kr (2007) til nesten 100.000 kr i år.. [:-]

Nå måtte jeg sjekke meg selv også... og jeg finnes ikke på noen topp-liste i alle fall.. men det er ikke så rart når jeg bare jobbet i noen måneder i fjor, resten var attføringspenger.... 

ORIGINAL: Almyrida81

Tallene stemmer nå ikke på meg.. Jeg tjente faktisk over dobbelt så mye som det som står oppført på skattelister.no..

men det er ikke den eksakte summen som står i skattelistene.. det er mer nettoinntekt etter alle rentefradrag (eller noe i den duren) også er det minus 30000 eller noe.. som er frikortgrensen... (hakke satt meg så godt inn i det men det er iallfall noe med fradrag etc...)[8D]

Det står at personen antakelig tjente mer, og så kan man fylle inn mere opplysninger, om man er gift, har barn osv. Jeg kan ikke se for meg at jeg driver å fyller inn dette for kollegaer og naboen for å se hvor mye de har tjent. Jeg synes det er litt rart at man legge ut skattelistene slik[8|]

sjekk nettavisen

Mottok trygd fra nav fram til september i fjor, så hadde ikkje så mange mnd i jobb [8D]

Jeg tjener dårlig men det var ikke no nytt.

[:D][:D] Så bra, Olive [:)][:)]

Tallene stemmer ikke på meg heller. Jeg tjener mye mer enn det står.

Og her hvor jeg bor så havnet jeg på plass 39 blant de som var født i 1978. Ikke rart når han som topper lista har følgende tall: Inntekt: 818181 kroner og formue: 1038932!!!!

Back
Topp