skatteklasse 2

Stinoa

Gift med forumet
Noen som vet kor mye % skatt som trekkes hver mnd når man e i skatteklasse 2? eg skjønner lite av dette med skatteklasser.. og lurer på kor mye eg vil ha ekstra i mnd etter han e født xD

Det kommer jo selvfølgelig an på inntekt osv,jeg går opp i skatteklasse 1 nå som jeg får barn med min nåværende samboer og det utgjør ca 3000 kr i mnd på min lønn[:'(]
3000 ekstra skattetrekk altså... forklarte meg litt dårlig...

vil når han e født ha 20,000 ubetalt i AAP og OS penger, også vil bostøtte, barnebidrag, barnetrygd osv kommer.. men e vel kun OS og AAP som skal skattes av?

ORIGINAL: Thorgers

Det kommer jo selvfølgelig an på inntekt osv,jeg går opp i skatteklasse 1 nå som jeg får barn med min nåværende samboer og det utgjør ca 3000 kr i mnd på min lønn[:'(]

Jeg hadde tabelltrekk i 2009, som utgjorde ca 20 prosent. Og jeg tjente 330 000,- i fjor. Men har man mye gjeld, og har betalt en del renter så synker selvfølgelig skatteprosenten slik at man får igjen penger på skatten.. 

Tror nok ca 20 % stemmer bra jeg[:)] Jeg måtte pent opp til 30 % nå gitt,hehe...

Tror nok ca 20 % stemmer bra jeg[:)] Jeg måtte pent opp til 30 % nå gitt,hehe...

Usj, det må jeg også nå som jeg og sambo får felles barn [&o] Kjiiiipt [8D]

ORIGINAL: *Belle*

Usj, det må jeg også nå som jeg og sambo får felles barn [&o] Kjiiiipt [8D]

Egentlig helt sykt,det blir jo ikke akkurat mindre utgifter med to,og jeg har jo fortsatt det økonomiske ansvaret overfor sønnen min,litt merkelige regler...

Back
Topp