skatteklasse 1

Nr 4 i august

Forelsket i forumet
forbanna.. er så dritlei av å vente å vente å vente!!får ikke endra til skatteklasse 2 bare.. må jo fylle inn masse andre "inntekter", er på nettet å skal endre!

Må jeg sette meg ned å regne ut hvor mye jeg har fått inn på kontoen????
du er nummer 329 i køen..[:@] ringer skatteetaten[:@]

Ble alene i november i fjor, er det nav som skal tilbakebetale aut det som jeg har betalt ekstra?
for en forbanna jungel å finne fram i!Endelig fått time på nav etter 1mnd med fram og tilbake..

må bare få ut litt damp!

Mener jeg bare fikset det med et tastetrykk på norge.no!![8|]

ORIGINAL: Delia

Mener jeg bare fikset det med et tastetrykk på norge.no!![8|]

jøss..er det ikke typisk!Jeg er hvertfall under 100 i kø nå..,får sikkert beskjed om et eller annet lurt jeg må gjøre!Tror jeg eksploderer!!!!!!
Var inne å kikka på norge.no, fant ikke noe annet enn en link til "min egen" side, og det er der jeg har holdt på uten å få det til!Hukka av på enslig forsørger og skulle gå videre, men det gikk ikke før alle felt var fyllt ut!
Ler av det når jeg har ordnet det skal du se..[;)]

Håper du finner ut av det!![:)]

æsj.. satt i kø i en time og da avbrøt de, pga av stor pågang.. hjelpes.. var gått heilt ned til nr 3 i køen!!
bare å puste rolig og møte opp på skattekontoret rett etter minsten har våknet igjen!![:@]

Nei nav trenger ikke papirformatet såvidt jeg har skjønt... det ligger visstnok i systemet.. tror jeg hvertfall!![:)]

ORIGINAL: Delia

Nei nav trenger ikke papirformatet såvidt jeg har skjønt... det ligger visstnok i systemet.. tror jeg hvertfall!![:)]

Stemmer, eller skattekortet blir automatisk sendt fra skattekontoret.
Kan du ikke bare gå ned på skattekontoret og fikse det forressten? Like greit noen ganger [8D]

skulle akkurat til å reise ned til kontoret deres, da de ringte meg opp igjen![;)]
Men der lå det inne fra 20 januar at jeg hadde skatteklasse 2 sa ho.. og hvis ikke nav trenger papiret så burde de jo ikke bare utbetale 7000 på os da..hvis det går automatisk mener jeg!
Har time til fredag hos nav, skal nok få avklart noe da!
Ho skulle hvertfall sende meg enda et skattekort..

Back
Topp