lenemor
Forumet er livet
I dag tok jeg med meg et langt kosteskaft og hodelykt og gikk på skattejakt på loftet. Mellom taket og selve taket på soverommene går det lange ganger nedover, og der er det kastet alskens rusk og rask (vel, 99% er papir), så i dag har jeg dratt frem aviser og ukeblader fra perioden 1927 til 1947, pluss noen kladde- og leksebøker til familien som bodde her opprinnelig (hun vi kjøpte av er datter av husbyggerne, og hun er passert 70). Ganske morsomt med disse gamle bladene - morsomme annonser blant annet - jeg skal se om jeg klarer å spare opp så masse av dem at jeg får tapetsert en vegg på hobbyrommet med gamle annonser
I tilleg var det litt klær jeg skulle rydde i, og jeg bestemte meg for å prøve noen av klærne som jeg har lagt bort for flere år siden, og jammen passet de som støpt noen av dem, så nå har jeg både "nye" bukser og topper. Deilig!
I tilleg var det litt klær jeg skulle rydde i, og jeg bestemte meg for å prøve noen av klærne som jeg har lagt bort for flere år siden, og jammen passet de som støpt noen av dem, så nå har jeg både "nye" bukser og topper. Deilig!