skatt til tryggdekontoret

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
er det noen av dere som har fått noe permisjonspenger fra jobben og litt fra tryggdekontoret under permisjonen??? hva leverte dere av skattekort til trygdekontoret da, og hva betalte dere % i skatt??

HEr fikk de inn skatekortet mitt automatisk, og jeg trekker tabelltrekk. Altså vanlig skatt, som jeg har betalt da jeg jobbet

ORIGINAL: Mille84

HEr fikk de inn skatekortet mitt automatisk, og jeg trekker tabelltrekk. Altså vanlig skatt, som jeg har betalt da jeg jobbet

men du fikk penger både av jobben din og trygdekontoret samtidig???

grunnen jeg lurer på dette er at jeg fikk en kraftig baksmell i år på 12.000 kr. og skjønner ikke helt hvordan de fikk til dette .

jeg å fikk penger både fra arb giver og fra nav. fikk også baksmell,men mener at de trakk 36% fra nav (altså som biintekt) har tabell trekk til vanlig[:D]

ORIGINAL: Midt Norge

jeg å fikk penger både fra arb giver og fra nav. fikk også baksmell,men mener at de trakk 36% fra nav (altså som biintekt) har tabell trekk til vanlig[:D]

men hvordan klarer de det da???? jeg spurte flere ganger om det er noe mere de trenger feks skatte kort osv, men nei de trengte ikke det, men så tok hu kopi av skattekortet for sikkerhet skyld da så de hadde det........... men så kommer den smellen, er det mulig sier nå jeg, gjør de det med vilje eller.???

Back
Topp