Skatt på OS og AAP

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som vet hva man skatter i desember?

Ringe NAV i ste.. men hun jeg snakket med virket så usikker.. hun måtte søke opp.. og sa hun trodde...

Hun trodde at det var 14 dager med halv skatt i desember på AAP.. og 14 dager med full skatt på AAP i desember

Og på OS mente hun at utbetalingen var 10 desember.. og at den var skattefri?

Noen som vet om dette stemmer?

Og sikkert et teit spørsmål; men skatter man på bidrag fra far?

mammatileijente skrev:
Noen som vet hva man skatter i desember?

Ringe NAV i ste.. men hun jeg snakket med virket så usikker.. hun måtte søke opp.. og sa hun trodde...

Hun trodde at det var 14 dager med halv skatt i desember på AAP.. og 14 dager med full skatt på AAP i desember

Og på OS mente hun at utbetalingen var 10 desember.. og at den var skattefri?
OS kommer tidligere i desember ja, og 10 kan nok stemme :) Det er enten halv skatt eller ingen skatt.. husker ikke helt...
Noen som vet om dette stemmer?

Og sikkert et teit spørsmål; men skatter man på bidrag fra far?
Nei, det gjør man ikke...

det andre vet jeg ikke :)

Takk for svar Dolly;)

Er det noen som vet om det er halv eller ingen skatt på Os i desember?

og stemmer det med AAP? at det er halve med halv skatt.. og halve med full skatt?

de første 14 dagene i desmber er det 0 skatt på,mener jeg fra i fjord

Mener at det er 0 skatt på den første utbetalingen i desember, og full på den andre. Dette på AAP. Hvis dem ikke har endret siden i fjord. Normalt sett skal det jo være halv skatt i desember så :-) På OS aner jeg ikke.

På AAP er det 0 skatt på første utbetaling og vanlig skatt på sisteVar sånn i fjor, hvertfall!

Takk for svar;)

Noen som vet på OS da? der er det nesten mer for meg å hente.. hehe.. skattemessig i alle fall;) Får jo ikke en skit i lønn.. og litt avhengig av å vite hva jeg kan forvente i desember.. sånn i forhold til julegaver;)

Null skatt på de første to ukene og full skatt på resten, tror jeg! Da blir det tilsammen halv skatt i desember!

Det er halv skatt på os i desember

Back
Topp