Skarlagensfeber?

Vand

Forumet er livet
Emmeli har mest sannsynlig skarlagensfeber, så hun skal på legevakten kl 17.45..... Hun har feber oppi 40 nå og prikker i baken, på tungen og under armen.......

Hun er i "storform" til å ha så høy feber, men er tydelig veldig syk alikevel...

[&o][&o][&o]

--------------------------------------------------'

Oppdatering:

Legen mente at hun ikke hadde det, og at det var bare vanlig forkjølelse/influensa.... Jeg er uenig, for da jeg spurte om prikkene, så fikk jeg bare vage svar tilbake... Det kunne kanskje være betente kjertler.......... Men hvorfor på så forskjellige plasser????

Men ok, hun er jo i grei form forutenom feberen, så jeg kontakter fastlegen over helgen dersom det blir noen flere prikker! [;)]

dakar!

god bedring!
lykke til hos legen!

Jævlig ubehagelig å ikke stole på legens svar[>:] Men håper han har rett likevel og at hun er bedre i løpet av kvelden[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jævlig ubehagelig å ikke stole på legens svar[>:] Men håper han har rett likevel og at hun er bedre i løpet av kvelden[:)]

Jeg tror ikke hardnakket at det er skarlagens altså (bare så det er sagt), men jeg syns det er litt merkelig... Gadd ikke engang spørre om de kunne ta crp og streptokokk-A-prøve, jeg avventer over helgen og ser[;)]

Men ingenting hadde vært bedre dersom hun hadde blitt frisk over natten[;)]

god bedring,håper hun blir fort frisk....[:)]

Back
Topp