Skara sommarland eller Liseberg?

Camz83

Flørter med forumet
Vi driver å planlegger en helg med ungene og ta med en fetter til en fornøyelsespark, Her i Norge er det for dårlig utvalg, Hunderfossen har vi vært på, og dit drar vi ikke igjen, tusenfryd skal søsteren min ha de med til, så da vurderer vi å reise til Sverige, og da har vi valget mellom liseberg og skara sommarland. jeg har vært begge stedene mange ganger da jeg var mindre, skara var fast program hver sommer i regi av koret jeg sang i. Liseberg var vi så å si i hver sommer med jobben til pappa, men det er mange år siden sist jeg var på noen av de, mellom 15 og 18 år siden. Så jeg tror nok mye har forandret seg. Barna er 4,6 ( snart 7 år )og 13 år gamle.
Noen som har vært på enten skara el liseberg de siste årene? hva er best?

Liseberg er veldig likt tusenfryd så det blir på en måte akkurat samme opplegget som tusenfryd bare at det er i sverige. Har vært mye på tusenfryd og liseberg men ikke skara. Har hørt mye bra om det så ville kanskje anbefalt det.

Husker jeg elska å vær i Liseberg når jeg var rundt 10 år :-) så får di 2 eldste dine er det sikkert kjempegøy ! Men vet ikke hvor mye di har å gjøre for en 4 åring der, men har ikke vært i skara sommerlad da !

Ville valgt Liseberg:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Husker jeg elska å vær i Liseberg når jeg var rundt 10 år :) så får di 2 eldste dine er det sikkert kjempegøy ! Men vet ikke hvor mye di har å gjøre for en 4 åring der, men har ikke vært i skara sommerlad da !

Det har kommet et nytt kaninland der, med masse moro og karuseller for de minste (opptill 150 cm) :) har ikke vært der selv, men ser bra ut på www.liseberg.se :)

Jeg og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Kommer fra Gøteborg i dag faktisk og vi var på Liseberg i går, så anbefaler det ;) Guttungen på snart 10 synes kaninland var moro og det synes minsten og på 4 :)

Back
Topp