skap/kommode til klærne til de små

hhennes

Forumet er livet
hva bruker dere?
har til nå kun brukt å ha klærne til hu lille i stellekomoden. men syns det er litt lite plass.

bruker bare stellekomoden enda. men der har jeg da bare det hun bruker nå. det som er for stort ligger i et annet skap på det rommet som skal bli hennes etterhvert:)

Jeg syns det holder med stellekommoden, men det er fordi jeg kun har klær i de rette størrelsene der. Størrelser hun ikke bruker er pakket bort og hentes frem og byttes ut etterhvert.

ORIGINAL: snowball

Jeg syns det holder med stellekommoden, men det er fordi jeg kun har klær i de rette størrelsene der. Størrelser hun ikke bruker er pakket bort og hentes frem og byttes ut etterhvert.

gjør det sånn her og!

Jeg har både skap og kommode jeg..fra ikea.
Men de klærne jeg bruker mest, "hverdagsbodyer", strømpebukser og pysj har jeg i stråkurver på badet.

Vi har stellebord og kommode på soverommet tit lillegutt. Bruker kommoden, ellers hadde det blitt mye rot her [:D]

i stellekommoden har jeg strømpebusker, bodyer, labber og nattøy. Og stelletingen.
Og i ett skap på soverommet vårt har vi de andre klærne hun bruker nå.
Har ikke plass til alt på en plass, er da bare klær i str 56-62 fremme.

Vi har dette garderobeskapet http://fagmobler.no/index.php?kat_id=61#Young som er bare Alexander sitt. Og så har han litt i stellekommoden også.

Back
Topp