Skamslått

Frøken firkløver

Forumet er livet
På vei til barnehagen med snuppa på armen og guttungen forran meg, så tok jeg en Donald-style trynings på klinkisen som var dekket med et par millimeter vann.. Etter å ha spunnet rundt noen sekunder i håp om at jeg skulle klare å holde meg oppreist, så gikk vi pladask i bakken... Jeg med albuene først og deretter hofta... Snuppa landa på meg først og deretter på sekken som heldigvis var full med myyke klær..

Har driiiitvondt i albuene og hofta jeg nå, i tillegg til at jeg nettopp har fått tante rød på besøk sånn at magen og ryggen verker verre... Jeg som skulle ordne driitmye i dag orker ikke en ting for det er syyykt vondt å bevege seg [&o]

Tjah, dagens sytetråd fra meg [&:] [:'(]

ÅÅ nei... Ikke bra.. Håper det går bedre med det utøver dagen! 

Jeg leste de første linjene så lo jeg litt - har en ganske makarber humor[8|]
Så leste jeg resten og tenkte bare auauauauauau! Stakkars deg[&:]

ORIGINAL: Lene1986

ÅÅ nei... Ikke bra.. Håper det går bedre med det utøver dagen! 

HATER denne isen overalt!![:@]

Hadde jeg sett meg selv utenfra hadde jeg nok begynt å le selv, men når opplevelsen kom "fra innsiden" liksom, så var det mest vondt og ikke så mye morsomt der og da [8D] Synest det er vittig nå da, selv om det verker som pokker enda [8D] [:D]

AU AU AU!!!!! [&o]

Ikke ødelagt nei, bare vondt [;)]
Men er drittvondt å sitte også, og det er irriterende altså!
Og mannen mener albuen ser forslått ut, men jeg greier ikke se det...
Jaja, blåflekker forsvinner da... Og godt det ikke er vær for å gå i kortermet, så slipper det å se ut for andre som at jeg har fått bank [8D] [:)] hihi...

ORIGINAL: Anis

ORIGINAL: Anis

samme her....uff....

Back
Topp