Skammelig + Link

ORIGINAL: Lissyjane

Hvorfor sier du det norske helsevesen? Det var EN lege som gjorde en feil. Hvis det Norske helsevesen er så gale,så får dere føde alene neste gang da,så kan dere sy dere sammen selv når dere revner[;)]
jeppsi pepsi.....

Hvorfor sier du det norske helsevesen? Det var EN lege som gjorde en feil. Hvis det Norske helsevesen er så gale,så får dere føde alene neste gang da,så kan dere sy dere sammen selv når dere revner[;)]

Når sånt skjer PGA, denne svineinfluensan viser det jo at det norskehelsevesnet ikke samarbeider godt nok når det gjelder denne saken..

Enn at det Norske helsevesnet fungerer såpass dårlig???
Er nå snakk om at EN lege har gjort feil her, ikke hele det Norske helsevesenet.

Men helt tragisk sak da[X(]

ORIGINAL: BlessItBe

Når sånt skjer PGA, denne svineinfluensan viser det jo at det norskehelsevesnet ikke samarbeider godt nok når det gjelder denne saken..

Dummeste jeg har hørt hehe. Du vet helt opplagt ikke hva som skjer på et sykehus[;)] Like greit kanskje[;)]

Øh, jeg har jobbet på sykehus så vet godt hva som skjer der ja.

Dummeste jeg har hørt hehe. Du vet helt opplagt ikke hva som skjer på et sykehus[;)] Like greit kanskje[;)]

Øh, jeg har jobbet på sykehus så vet godt hva som skjer der ja.

Ja du burde jo ha visst det,men når man kommer med en sånn uttalelse,så må man jo tvile[;)]

Jeg stoler ikke på det Norske helsevesnet når det kommer til slike saker.
Synes det er helt feil av deg å kommentere slik som du gjør akkurat nå.

Ok,la meg ta et eksempel. En ansatt gjør en feil,skal da hele kjeden få slengt i trynet at de ikke samarbeider nok? Hver enkelt lege kan gjøre en tabbe,det skal ikke gå utover det norske helsevesen for det. Leger kan ikke vite alt. Og med den epidemien som er i dag,så er det vel ikke rat at legene stresser og gjør feil av og til. Vi gjør feil vi også. Legene er ikke roboter. 

Så det å stille en slik diagnose over telefonen er bare å gjøre en liten feil det da?

Ok,la meg ta et eksempel. En ansatt gjør en feil,skal da hele kjeden få slengt i trynet at de ikke samarbeider nok? Hver enkelt lege kan gjøre en tabbe,det skal ikke gå utover det norske helsevesen for det. Leger kan ikke vite alt. Og med den epidemien som er i dag,så er det vel ikke rat at legene stresser og gjør feil av og til. Vi gjør feil vi også. Legene er ikke roboter. 

Så det å stille en slik diagnose over telefonen er bare å gjøre en liten feil det da?

De gjør det med ALLE! Og det er for å beskytte andre for smittefare. Du som har jobbet på sykehus burde jo vite hvordan dette fungerer[8|]

jeg visste faktisk ikke at de gjorde det sånn.
men når mennesker blir så dårlige uten å få hjelp har det jo skjedd en stor glipp..

Det har blitt hysteri i forhold til svineinfluensa absolutt!
Legen forholdt seg til retningslinjer som var som var gitt mtp restriksjoner, men det går jo an å tenke selv og ta pasienten mer på alvor ja...Håper virkelig at det går bra med kvinnen.

De gjør det med ALLE! Og det er for å beskytte andre for smittefare. Du som har jobbet på sykehus burde jo vite hvordan dette fungerer[8|]

jeg visste faktisk ikke at de gjorde det sånn.
men når mennesker blir så dårlige uten å få hjelp har det jo skjedd en stor glipp..

Nei det har ikke det! Det er normal prosedyre[;)] Det sier seg selv at man ikke slipper inn folk med svineinfluensa der det sitter eldre med lungebetennelse og små babyer.

Er jo nettopp derfor vi har egne venterom for de med mistanke om svineinfluensa...

Back
Topp