Skambitt av ilder *link*

fy faen.. rett å slett... det der er jo bare helt sykt. stakkars lille jenta[:@]

"Det er aldri noen god følelse å avlive et dyr, men der og da kjentes det godt. "

Dette er en setning som i utgangspunktet er fæl, men som jeg likevel godt kan forstå, så lenge det handler om et dyr som har gjort det der mot ditt barn.
[:(]

Stakars lille jenta [:(] Bare for å ha sagt det så hadde jeg også "avlivet" dyret

Stakkars jente.[:(] Selv er jeg veldig glad i dyr, men hadde jeg vært i samme situasjon hadde det ikke kostet meg 1 kalori engang å avlivet dyret på stedet.

ORIGINAL: Tamiria

Stakkars jente.[:(] Selv er jeg veldig glad i dyr, men hadde jeg vært i samme situasjon hadde det ikke kostet meg 1 kalori engang å avlivet dyret på stedet.

enig, alt som hadde skadet mine jenter,hadde jeg gjort dette med ja.

stakkars jente, men godt det gikk bra med henne da,at det ikke blei verre

Herregud da,stakkars liten..[:o][:o][:o]

Dog,dyr er dyr...Og ildere er ikke akkurat kjent for å være de mest stabile å ha med å gjøre heller..
Skjønner ikke hva den gjorde ute i det hele tatt.

syns det er så merkelig... jeg har hatt 4 ildere, å ingen av de har noen gang vist tegn til agresjon i det hele tatt, bare lystige å glade hele tia...  men så klart, det er forsjell på dyr.
Å jeg hadde gjort det samme om det hadde vært meg (avlivet dyret)

Huff, stakars lille jenta [:(]

Avlivet? helvete heller.... den skulle ha hatt det jææævlig de siste minuttene sine[:@]+\

Jeg DRITER i at det er et dyr.

Nå vart eg dårleg!! stakkar jente[:(]
Såg grusomt ut!

ORIGINAL: Regan

Avlivet? helvete heller.... den skulle ha hatt det jææævlig de siste minuttene sine[:@]+\

Jeg DRITER i at det er et dyr.

[:@][:'(][:(]
STAKKARS JENTA[:(]
Håper hun blir bra av arrene og sårene...

Fy fader!
Det gikk kaldt nedover ryggen min nå[:(]
Stakkars lille jente[:(]

uff[:(][:(][:(][:(] stakkars lita[:(]

Back
Topp