Skambeinet.

Lykkeliten

Glad i forumet
Har så vondt i skambeinet å i området rundt der.. Men har også hatt problemer med bekkenet.. Har den en sammenheng?
Klarer knapt nok å ta av meg skoa, snu meg eller komme meg ut av senga.. osv.. Har ikke kontaktet lege pga regner med det er veldig vanlig.. Synes jeg har lest det litt her å der, men har ikke tenkt så mye over det enn så lenge ikke jeg har kjent det selv ... :S

Har veldig vondt :( og er pga bekkenet.. Må sitte for å ta på meg sko og bukser... Osv :p

Er nok bekkenet ja. Jeg kjente det omtrent bare fram ved skambeinet når jeg gikk med storebror, mens denne gangen kjenner jeg det både der og bak. Veldig vondt å ta på sokkene, men å lære seg til å sette seg ned når man skal på med sokker? Neeida :p

Akkurat slik har eg det også. Er direkte jævlig å bøye seg for å ta på sko. Klarer ikke annet enn å sitte.. Og når eg snur meg i sengen om natten gjør det veldig vondt.

Vi får håpe det gir seg etter svangerskapet :-)

Jeg har bare bekkensmerter foran, til fysioterapeutens store fortvilelse. Hadde smertene sitti bak, hadde hun fått gjort mer sier hun.
Vondt er det! Men om en tre måneders tid er det jaggu over alt!

Har ikke hatt problemer med vondt rundt skambeinet før nå den siste uka. Nå begynner det å gjøre veldig vondt foran også. Det er vel ikke mange andre muligheter enn å tilpasse daglig aktivitet... Hun jeg går til sier det samme. Å behandle for vondt bak er enklere enn foran...

Ja, jeg har vondt både forann og bak nå! :/ Å herre hvor kjipt det er... I går hadde jeg en veldig synn i meg selv dag... :P så idag må jeg bare skjerpe meg! Men er så mye jeg skulle gjort!

Hmm.. Takk for svar ihvertfall :) Synn å se at så mange andre også har det, selv om det er godt å vite at mann ikke er alene om det..

Back
Topp