**POPPSI** Glad i forumet Tilgangsansvarlig Julibarna2014 Snøkrystallene2021❄️ 1 Apr 2010 #1 Hatt så sykt ondt i skambeinet og rundt om der de siste dagene, noen ande som har det?? Noen som vet om dette er en normal ting nå på slutten?? [:)][:)][:)]
Hatt så sykt ondt i skambeinet og rundt om der de siste dagene, noen ande som har det?? Noen som vet om dette er en normal ting nå på slutten?? [:)][:)][:)]
Enirdna Glad i forumet 1 Apr 2010 #2 Jupp!!! Holdt på å dra til legen min når han la målbåndet på!! men det er visst vanlig sa han!! Bekkenet blir jo ekstra "tøyelig" før fødselen:) Så jeg er kjempefornøyd om dagen!! Hadde jo ikke trengt å ha sånn bekkenløsning og gangsperre når ungen allikevel ikke skal ut den veien!!
Jupp!!! Holdt på å dra til legen min når han la målbåndet på!! men det er visst vanlig sa han!! Bekkenet blir jo ekstra "tøyelig" før fødselen:) Så jeg er kjempefornøyd om dagen!! Hadde jo ikke trengt å ha sånn bekkenløsning og gangsperre når ungen allikevel ikke skal ut den veien!!
W whiii Blir kjent med forumet 1 Apr 2010 #3 det er helt normalt [:D] er bare barnet som detter ned i bekknet og gjør seg klar til fødslen... men du kan gå uker sånn..
det er helt normalt [:D] er bare barnet som detter ned i bekknet og gjør seg klar til fødslen... men du kan gå uker sånn..
mamma til 2snupper Glad i forumet 1 Apr 2010 #4 ORIGINAL: whiii det er helt normalt [:D] er bare barnet som detter ned i bekknet og gjør seg klar til fødslen... men du kan gå uker sånn.. er det normalt at man kjenner armer som sparker der da..kjenner at det bule på utsia fra trusekanten og ned[:@]ondt
ORIGINAL: whiii det er helt normalt [:D] er bare barnet som detter ned i bekknet og gjør seg klar til fødslen... men du kan gå uker sånn.. er det normalt at man kjenner armer som sparker der da..kjenner at det bule på utsia fra trusekanten og ned[:@]ondt