Skam!

Urflisa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Ser dere på skam? Tror dere det kommer til å løse seg før sesongen er over? :o bare to episoder igjen!

Eeeelsker SKAM! ✨❤️✨

Sjæl! Inne og oppdaterer nettsiden typ HELE tiden! [emoji7][emoji7] hvilken sesong er din favoritt?

Oi vanskelig å velge mellom Nora- og Isak-sesongen, men en av de to var absolutt beste!! :D Du da?

Oi vanskelig å velge mellom Nora- og Isak-sesongen, men en av de to var absolutt beste!! :D Du da?

Noora, tror jeg ass! Syns, dessverre, Isak-sesongen ble litt kjedelig :o utrolig viktig tema, men litt lite drama [emoji85] men syns det begynner å bli spennende å se hva som skjer nå!

Noora, tror jeg ass! Syns, dessverre, Isak-sesongen ble litt kjedelig :eek: utrolig viktig tema, men litt lite drama [emoji85] men syns det begynner å bli spennende å se hva som skjer nå!

Jeg gråt som et barn på fredag, så gleder meg til fortsettelsen :p

Elsker skam så på alvor høyt at det egentlig er helt upassende. Er dødelig forelsket i William [emoji85][emoji85]

Åååh, ja! Elsker SKAM! Utrolig flinke skuespillere de er! Og slutten på denne episoden var jo bare... wow!

Elsker skam så på alvor høyt at det egentlig er helt upassende. Er dødelig forelsket i William [emoji85][emoji85]

Jeg og... jeg blir seriøst sjalu i Noora-sesongen! Men han er så IKKE min type [emoji23]

Ser alltid klippene sammenhengende i helga, og så nettopp den siste. Ææ! Elsker Skam :D :D Tror helt sikkert at det ordner seg de siste episodene.

Back
Topp