Skallvotter til de minste

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Noen som har en skallvott å anbefale? Det må være plass til et par litt tjukke, tova strikkevotter inni, og de må kunne dras godt oppover armen.
Jeg ser at Hestra ofte blir foreslått og de ser veldig fine ut, så fine at jeg kjøpte en størrelse for stor i håp om at det skulle funke. Det gjør det ikke, de ble for store, men vi har dem liggende til en annen vinter så bortkastet er det jo ikke, men nå har jeg lett og venta på at de skal komme inn noe sted i minste størrelsen, str 2, men det skjer jo bare aldri. Har sett på diricksons på xxl, men synes de var for klompete, for mye innerfôr, til å være en skallvott og jeg ville ikke fått plass til strikkevott inni.
Kanskje en ufôret regnvott er beste løsning?

Syns nøstebarn sine er gode, de er ikke vanntette (bare vannavvisende), men er veldig gode på hånden, guttungen min elsker sine. Ullfor, og med ullvotter inni vil jeg faktisk tippe de er gode og varme.

Du skal ikke ha vintervott?
ReimaTec sine liker vi godt av de også bergans sine. Disse funker best i slaps. Også har vi Hestra til kalde dager.

Av skallvotter liker jeg pop sine best. Tror Reima Tec har noen skallvotter å.

Ellers finker ufôret regnvott med ull under godt. Det bruker vi mye på høsten, forsåvidt en del vinterstid å, særlig i år :p

Vi bruker en uforet regnvott med ullvott inni. Polvotter blir veldig uhamslige for de minste for de klarer ikke å gripe så godt med dem :)

Tusen takk for gode tips, skal sjekke ut :)
Vi har også fôrede votter, har et par fra diricksons med glidelås som vi får dratt langt opp, men tror ull pluss skall er enda varmere og litt lettere å få lenger opp på armen. Men nå er det veldig mildt her i år, så vi klarer oss nok med det vi har :)

Ufôret regnvott utenpå ullvottene var et godt tips, så det skal jeg kjøpe!

Back
Topp